Do seznamu pilotů, kteří postupně usedají v rámci testů MEM Motorsport do speciálu Proton Satria Neo S2000, přibylo další jméno, australský „nezaměstnaný“ Chris Atkinson.
Bývalý tovární pilot Subaru WRT se za volant Protonu posadil ve středu na populární waleské testovací trati ve Sweet Lambu a testoval téměř celý den. Což ostatně potvrdil i šéf MEM Motorsport, Chris Mellors: "Ano, Chris s námi ve středu opravdu strávil celý den. Testovali jsme především některá vylepšení motoru,". Letošní tažení seriálem Intercontinental Rally Challenge zahájí celý tým až na Sardínii s již jistým pilotem Alisterem McRaem. Kdo se však objeví za volantem druhého vozu, není stále jisté. Po středečním testu se však do „fronty“ na druhé sedadlo vedle Franocoise Duvala, Antona Aléna připojit také Chris Atkinson. "V nejbližších dnech nás čeká schůzka v Malajsii a do konce měsíce by mělo být o druhém jezdci rozhodnuto," poodhalil plány Chris Mellors.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?