Carsharing HoppyGo reaguje na rostoucí zájem o sdílenou mobilitu a rozšiřuje kapacitu svého vozového parku z 1800 na 2500 vozů. Pro probíhající letošní sezonu je na platformě k dispozici zbývajících 20 % volných automobilů a rozšíření tak umožní registrovat uživatelům další vozy. P2P carsharing je čím dál častěji chápán jako hodnotný zdroj pasivního příjmu, ze kterého profitují jak soukromé osoby, tak firmy. S rozšiřujícím portfoliem vzrostla také poptávka po výpůjčkách, která zahájením letní sezony přesáhla 62% nárůst, průměrná délka zápůjčky se prodloužila na 5 dní a počet dlouhodobých rezervací vzrostl o 42 %.
HoppyGo navyšuje kapacitu svého vozového parku o 40 % na 2500 pozic. Dosavadní počet 1800 automobilů, ze kterých uživatelé mohli vybírat, se totiž blíží svému limitu a zbývá pouze 20 % volných vozů. Počet registrovaných vozů v průběhu letní sezony meziročně vzrostl o 10 % a HoppyGo se nyní otevírá dalším klientům, kteří by chtěli svoje auta do platformy za účelem přivýdělku vložit, a tím pádem kapacitu pro uspokojení zájmu o výpůjčku navýšit. Vzestupný trend registruje HoppyGo také u firemních zákazníků, u kterých se počet registrovaných vozidel meziročně navýšil dokonce o 116 %.
„Kapacitu vozového parku upravujeme s dostatečným předstihem a noví majitelé si mohou založit účet a začít vůz půjčovat prakticky ze dne na den,“ uvedl Robin Švaříček, CEO platformy pro sdílení automobilů mezi uživateli HoppyGo. „Důvěřuje nám již více než 1400 majitelů aut a jejich zisky začínají být velice zajímavé, nejaktivnější majitel si za minulý rok vydělal přes 400 000 Kč,“ dodává Švaříček.
Sdílení vozu jako zdroj pravidelného pasivního příjmu volí stále více majitelů. Patří mezi ně i Tomáš L., který si platformu vyzkoušel nejdříve na nevyužité Fabii a nyní začíná pronajímat také druhý rodinný vůz. „Fabie vydělá v průměru 8-9 tisíc měsíčně. V březnu a dubnu byl zájem o vůz slabší, ale i přes koronakrizi si auto na sebe vydělalo. Svůj vůz sleduji přes nainstalovaný hardware, takže o něm mám přehled a nemusím se ničeho bát,“ komentuje spokojený uživatel HoppyGo. „Podobné případy zaznamenáváme často. Uživatel si zpravidla službu otestuje nejdříve na jednom voze a následně do služby zapojí i další, kterými disponuje,“ dodává Jakub Erben, Fleet manager HoppyGo.
Služba HoppyGo je dostupná ve více než 240 českých městech, 70 okresech a ve všech krajích. Nejvíce registrovaných vozů se nachází v hlavním městě Praha a v okresu Brno-město. „Díky navýšení kapacity zajistíme ještě lepší dostupnost a naše služby budeme schopni brzy poskytovat téměř v každém koutě České republiky. Sdílení mobility už není jen doménou „úniků” z velkých měst na letní víkendy. Pro české motoristy se stává čím dál atraktivnější alternativou pro cesty všeho druhu a zároveň hodnotným zdrojem pasivního příjmu,“ uvedl Robin Švaříček.
Výhodou HoppyGo je rychlost a jednoduchost celého procesu výpůjčky. Není potřeba podepisovat žádné dlouhé smlouvy – zákazníkovi stačí rychlá registrace se snadným ověřením dokladů. V případě dlouhodobých pronájmů na více dní navíc mohou uživatelé využít zvýhodněné cenové balíčky. V ceně zápůjčky je vždy zahrnuto havarijní pojištění, které kryje všechna běžná rizika.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.