Carsharing HoppyGo reaguje na rostoucí zájem o sdílenou mobilitu a rozšiřuje kapacitu svého vozového parku z 1800 na 2500 vozů. Pro probíhající letošní sezonu je na platformě k dispozici zbývajících 20 % volných automobilů a rozšíření tak umožní registrovat uživatelům další vozy. P2P carsharing je čím dál častěji chápán jako hodnotný zdroj pasivního příjmu, ze kterého profitují jak soukromé osoby, tak firmy. S rozšiřujícím portfoliem vzrostla také poptávka po výpůjčkách, která zahájením letní sezony přesáhla 62% nárůst, průměrná délka zápůjčky se prodloužila na 5 dní a počet dlouhodobých rezervací vzrostl o 42 %.
HoppyGo navyšuje kapacitu svého vozového parku o 40 % na 2500 pozic. Dosavadní počet 1800 automobilů, ze kterých uživatelé mohli vybírat, se totiž blíží svému limitu a zbývá pouze 20 % volných vozů. Počet registrovaných vozů v průběhu letní sezony meziročně vzrostl o 10 % a HoppyGo se nyní otevírá dalším klientům, kteří by chtěli svoje auta do platformy za účelem přivýdělku vložit, a tím pádem kapacitu pro uspokojení zájmu o výpůjčku navýšit. Vzestupný trend registruje HoppyGo také u firemních zákazníků, u kterých se počet registrovaných vozidel meziročně navýšil dokonce o 116 %.
„Kapacitu vozového parku upravujeme s dostatečným předstihem a noví majitelé si mohou založit účet a začít vůz půjčovat prakticky ze dne na den,“ uvedl Robin Švaříček, CEO platformy pro sdílení automobilů mezi uživateli HoppyGo. „Důvěřuje nám již více než 1400 majitelů aut a jejich zisky začínají být velice zajímavé, nejaktivnější majitel si za minulý rok vydělal přes 400 000 Kč,“ dodává Švaříček.
Sdílení vozu jako zdroj pravidelného pasivního příjmu volí stále více majitelů. Patří mezi ně i Tomáš L., který si platformu vyzkoušel nejdříve na nevyužité Fabii a nyní začíná pronajímat také druhý rodinný vůz. „Fabie vydělá v průměru 8-9 tisíc měsíčně. V březnu a dubnu byl zájem o vůz slabší, ale i přes koronakrizi si auto na sebe vydělalo. Svůj vůz sleduji přes nainstalovaný hardware, takže o něm mám přehled a nemusím se ničeho bát,“ komentuje spokojený uživatel HoppyGo. „Podobné případy zaznamenáváme často. Uživatel si zpravidla službu otestuje nejdříve na jednom voze a následně do služby zapojí i další, kterými disponuje,“ dodává Jakub Erben, Fleet manager HoppyGo.
Služba HoppyGo je dostupná ve více než 240 českých městech, 70 okresech a ve všech krajích. Nejvíce registrovaných vozů se nachází v hlavním městě Praha a v okresu Brno-město. „Díky navýšení kapacity zajistíme ještě lepší dostupnost a naše služby budeme schopni brzy poskytovat téměř v každém koutě České republiky. Sdílení mobility už není jen doménou „úniků” z velkých měst na letní víkendy. Pro české motoristy se stává čím dál atraktivnější alternativou pro cesty všeho druhu a zároveň hodnotným zdrojem pasivního příjmu,“ uvedl Robin Švaříček.
Výhodou HoppyGo je rychlost a jednoduchost celého procesu výpůjčky. Není potřeba podepisovat žádné dlouhé smlouvy – zákazníkovi stačí rychlá registrace se snadným ověřením dokladů. V případě dlouhodobých pronájmů na více dní navíc mohou uživatelé využít zvýhodněné cenové balíčky. V ceně zápůjčky je vždy zahrnuto havarijní pojištění, které kryje všechna běžná rizika.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.