Írán patří mezi země s největší produkci automobilů, vzhledem k sankcím uvaleným na zemi však zároveň patří k těm nejméně rozvinutým. O tom svědčí fakt, že mezi vůbec nejprodávanější vozy na trhu patří lokálně vyráběný letitý Peugeot 405 nebo Kia Pride a jejich odvozené varianty. I přes modernizaci v posledních letech, sestávající převážně z výroby modelů založených na čínských vozech, však většina produkce sestává z běžných lidových aut a SUV.
První pokus o lokálně vyvinutý Íránský supersport má na svědomí designér Massoud Moradi z města Tabriz. Místo pokusu o vlastní design se však vydal cestou dobře známou z Číny. Nově představený vůz je totiž dokonalou kopií Lamborghini Murciélago, vyráběného mezi roky 2001 až 2010. Moradi se navíc vůbec netají tím, že se inspiroval u Lamborghini. V rozhovoru pro místní média hrdě přiznal, že jeho vůz je postaven přesně dle specifikací originálního auta. Jeho týmu se totiž podařilo dostat k přesným rozměrům a nákresům originálu, které poté využili pro výrobu vlastních dílů.
Podvozek vozu byl vytvořen dle nákresu a dat z originálu a je tedy na milimetr totožný. Stejně tak každý díl karosérie byl okopírován z italského vozu a vyrobena forma odpovídající na milimetr. Jediný originální kus z Lamborghini bylo podle Moradiho čelní sklo, které si íránský tým nechal dovézt z Evropy, při cestě však bylo poškrábáno a nakonec muselo být vyrobeno nové přímo v Íránu. Při testovacím zasazení originálního evropského okna do modelu se rozměry lišily o pouhé dva milimetry, což bylo následně opraveno pro produkční kus.
Díly karosérie jsou vyrobeny z karbonu a tým zodpovědný za jejich produkci byl zaslán do Francie, aby se naučil práci s tímto materiálem. Při samotné výrobě však tým musel řešit problémy například i s nestálou teplotou ve studiu, což vedlo k jiným rozměrům vyrobených částí, než bylo zamýšleno.
Interiér je téměř k nerozeznání od Murciélaga z posledních roků produkce, tedy s výjimkou volantu, zřejmě použitého z některého z lokálně vyráběných aut. Stejně tak sedačky, s kůži údajně ve stejné kvalitě jako v originálu. Na samotném voze chybí logo Lamborghini na přídi, či nápisy na zádi. Při otevření dveří je však na prahu vidět nápis Murciélago.
Zcela očekávaně se však vůz liší od italského originálu v těch nejdůležitějších aspektech. Místo původního 6.2 litrového dvanáctiválce o výkonu 580 koní se totiž ve voze nachází motor Hyundai. Moradi nedodal žádné další technické údaje o motoru, pouze jeho objem 3.8 litru. Jde tedy o některou z verzí šestiválce Lambda, používaného mimo jiné v Genesis Coupé nebo korejském sporťáku Oulim Spirra. V závislosti na verzi motoru nabízí od 263 do 333 koní. S tímto motorem a německou převodovkou vůz údajně dosáhne až 280 km/h, vzhledem ke stavu lokálních silnic však zatím na voze nebyl proveden rychlostní test.
Důvodem, proč byl pro vůz vybrán motor Hyundai je podle Moradiho dostupnost servisu v Íránu, kde má Hyundai na rozdíl od Lamborghini své zastoupení.
Na rozdíl od podobných projektů, kdy si fanoušci postaví repliku auta, na které by jinak nikdy nevydělali, počítá Mouradi od začátku s produkcí a prodejem vozu. To ale samozřejmě závisí i na tom, zda se podaří přilákat investory ochotné zaplatit produkci sportovního vozu pro Írán. Mouradi však počítá, že by se mu mohlo podařit vyrábět 50 až 100 kopií Murciélaga ročně.