Pokud jste toužili po Range Roveru se stahovací střechou, museli jste se dosud spokojit pouze s modelem Evoque. Díky roztržitému řidiči přepravního náklaďáku se však objevil i vůbec první Range Rover Velar kabriolet, který o svou střechu přišel při kuriózní srážce s mostem.
Pokud vám Range Rover Evoque kabriolet z nějakého důvodu nevyhovoval, ale stále jste toužili po otevřeném voze této britské automobilky, máme pro vás dobrou zprávu. V Británii se totiž objevil vůbec první Velar kabriolet, který je podstatně větší a luxusnější než Evoque.
Za jeho existencí však nestojí automobilka, ale poněkud roztržitý řidič přepravního náklaďáku. Ten totiž po nakládce několika automobilů zapomněl spustit rampu s naloženým červeným Velarem a vydal se na dálnici M61 v severozápadní části Anglie.
Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.
One from yesterday - #M61 Motorway, car transporter driver fails to lower top deck and collides with bridge resulting in turning this Range Rover into a none factory build convertible! Driver reported for due care. @NWmwaypolice pic.twitter.com/SqSj0ctfmw
— GMP Traffic (@gmptraffic) 26. dubna 2018
Z fotografií zveřejněných dopravní policií „Greater Manchester" je vcelku dobře patrné, že tato úprava na kabriolet byla poměrně nekonvenční, neboť se až příliš držela onoho hesla „uříznout střechu." Náraz do mostu lehce upravil kapotu a doslova smetl všechno nad ní. Zájemce o tento unikátní kabriolet tak bude muset strávit pár hodin vybíráním rozbitého skla a různých úlomků z interiéru.
Odletující střecha a další části vozu pak poničily i další převážený Range Rover, nicméně nikdo další na dálnici naštěstí zraněn nebyl. Řidič dodávky si ale místo ocenění za nový a neotřelý design vysloužil vyšetřování za nehodu spáchanou nepozorností.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.