Pokud jste toužili po Range Roveru se stahovací střechou, museli jste se dosud spokojit pouze s modelem Evoque. Díky roztržitému řidiči přepravního náklaďáku se však objevil i vůbec první Range Rover Velar kabriolet, který o svou střechu přišel při kuriózní srážce s mostem.
Pokud vám Range Rover Evoque kabriolet z nějakého důvodu nevyhovoval, ale stále jste toužili po otevřeném voze této britské automobilky, máme pro vás dobrou zprávu. V Británii se totiž objevil vůbec první Velar kabriolet, který je podstatně větší a luxusnější než Evoque.
Za jeho existencí však nestojí automobilka, ale poněkud roztržitý řidič přepravního náklaďáku. Ten totiž po nakládce několika automobilů zapomněl spustit rampu s naloženým červeným Velarem a vydal se na dálnici M61 v severozápadní části Anglie.
Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.
One from yesterday - #M61 Motorway, car transporter driver fails to lower top deck and collides with bridge resulting in turning this Range Rover into a none factory build convertible! Driver reported for due care. @NWmwaypolice pic.twitter.com/SqSj0ctfmw
— GMP Traffic (@gmptraffic) 26. dubna 2018
Z fotografií zveřejněných dopravní policií „Greater Manchester" je vcelku dobře patrné, že tato úprava na kabriolet byla poměrně nekonvenční, neboť se až příliš držela onoho hesla „uříznout střechu." Náraz do mostu lehce upravil kapotu a doslova smetl všechno nad ní. Zájemce o tento unikátní kabriolet tak bude muset strávit pár hodin vybíráním rozbitého skla a různých úlomků z interiéru.
Odletující střecha a další části vozu pak poničily i další převážený Range Rover, nicméně nikdo další na dálnici naštěstí zraněn nebyl. Řidič dodávky si ale místo ocenění za nový a neotřelý design vysloužil vyšetřování za nehodu spáchanou nepozorností.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.