Škoda vstupuje s novou studií Vision E do éry mobility budoucnosti a svým příznivcům, přátelům a zákazníkům na celém světě umožní se tohoto momentu zúčastnit. Uživatelé chytrých telefonů mohou prezentaci první elektricky poháněné studie, která se koná 19. dubna 2017 v Šanghaji, díky virtuální realitě zažít na celém světě a seznámit se i s detaily studie ŠKODA VISION E. Potřebují k tomu jen novou aplikaci „Škoda VR.“
„Těší nás, že můžeme představit studii Škoda Vision E v Šanghaji a současně i na celém světě,“ říká Stefan Büscher, vedoucí marketingu společnosti. „Společně s našimi partnery Google a HTC se rozjíždíme i ve virtuálním světě a zveme přátele a příznivce naší značky, aby nás na této cestě doprovodili. Díky novým technologiím a aplikaci Škoda Virtual Reality-App mohou zájemci prozkoumat studii z domova a odtud také zažít, jak bude vypadat mobilita budoucnosti,“ dodává Büscher.Značka otevírá troje dveře vedoucí k virtuální realitě. Automobilka jednak současně s prezentací nové studie na autosalonu Auto Shanghai pozvala hosty k tematickým akcím ve vybraných městech na celém světě. Na nich mohli návštěvníci prezentaci sledovat prostřednictvím nejmodernějších brýlí pro virtuální realitu VIVE od HTC a příslušných sluchátek. Mohli se přitom vžít do role reálného návštěvníka autosalonu, rozhlédnout se na místě a novou studií Vision E individuálně prozkoumat. Další výhoda virtuální reality: zájemci se tímto způsobem mohli seznámit s inovativním elektrickým pohonem, prozkoumat futuristický design emocionálně řešeného coupé a také mohli vyrazit i na digitální zkušební jízdu. Automobilka nabídla tuto Premiéru 2.0 společně s partnerem HTC v těchto městech:- Berlín- Bratislava- Madrid- Mladá Boleslav- Oslo- Praha- Šanghaj- Tel AvivDruhé dveře se otevřely 100 vybraným osobnostem. Ty se prostřednictvím brýlí pro virtuální realitu Daydream od partnera značky Škoda, společnosti Google, ponořily do digitálního světa. O přenos dat se přitom postaral chytrý telefon Motorola MotoZ. Takto vybaveny mohly tyto osobnosti sledovat jedinečnou prezentaci studie Vision E doma, na pracovišti nebo na libovolném místě kdekoliv na světě. Soupravu Google Daydream-Headset tento okruh hostů obdržel už 10. dubna 2017.
Velkolepou světovou premiéru mohou zažít i zákazníci, přátelé a příznivci značky. Nová aplikace „Škoda VR“ pro chytré telefony umožňuje 360-ti stupňový zážitek z této inovativní studie. Uživatelé chytrých telefonů mohou několika pohyby prstů hravě prozkoumat nové technologie vozu Škoda Vision E. Aplikace je od 18. dubna bezplatně ke stažení na Google Play a v App Store.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?