Mazda Motor Europe oznámila, že převzala distributorské aktivity na dvou skandinávských trzích, a to v Norsku a Švédsku.
„Prodeje Mazdy v Evropě pravidelně rostou, o 23% v roce 2003 a již o 35% za první kvartál 2004, a to díky kombinaci skvělých nových produktů a konzistentního řízení na klíčových trzích, na kterých nyní působíme,“ dodal Morris. Společnosti Mazda Motors (Sverige) AB a Kolberg Motors A/S se staly distributory na svých trzích v roce 1972 a 1967. Od té doby prodaly více než 270 000 vozů, úspěšně etablovaly značku Mazda jako významného hráče na svých trzích s vynikající pověstí v oblasti zákaznické spokojenosti a spolehlivosti. „Jsme vděční za přínos, který Per Olsson a Tom Kolberg a jejich týmy přinesli rozvoji obchodu Mazdy. Díky jejich úsilí a dobrým produktům, které na trh dodáváme, jsme přesvědčeni, že budeme pokračovat v úspěšném obchodování na těchto trzích i do budoucna,“ řekl Morris. Foto: Auto Palace Praha, k.s. Zdroj: Tisková zpráva Auto Palace Praha, k.s.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?