Mazda Motor Europe oznámila, že převzala distributorské aktivity na dvou skandinávských trzích, a to v Norsku a Švédsku.
„Prodeje Mazdy v Evropě pravidelně rostou, o 23% v roce 2003 a již o 35% za první kvartál 2004, a to díky kombinaci skvělých nových produktů a konzistentního řízení na klíčových trzích, na kterých nyní působíme,“ dodal Morris. Společnosti Mazda Motors (Sverige) AB a Kolberg Motors A/S se staly distributory na svých trzích v roce 1972 a 1967. Od té doby prodaly více než 270 000 vozů, úspěšně etablovaly značku Mazda jako významného hráče na svých trzích s vynikající pověstí v oblasti zákaznické spokojenosti a spolehlivosti. „Jsme vděční za přínos, který Per Olsson a Tom Kolberg a jejich týmy přinesli rozvoji obchodu Mazdy. Díky jejich úsilí a dobrým produktům, které na trh dodáváme, jsme přesvědčeni, že budeme pokračovat v úspěšném obchodování na těchto trzích i do budoucna,“ řekl Morris. Foto: Auto Palace Praha, k.s. Zdroj: Tisková zpráva Auto Palace Praha, k.s.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?