Mazda koncentruje síly na severu Evropy

Daniel Šupa, 2. dubna 2004, 19:13 Google+

Mazda Motor Europe oznámila, že převzala distributorské aktivity na dvou skandinávských trzích, a to v Norsku a Švédsku.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
MX-Flexa

MX-Flexa | foto: Auto Palace Praha, k.s.

Sdílejte článek

Mazda dnes oznámila, že s účinností od 1.4. 2004 byly zahájeny přímé distributorské operace pro nové vozy a náhradní díly Mazda ve Švédsku a Norsku; původní distributoři na těchto trzích – Mazda Motors (Sverige) AB a Kolberg Motors A/S ukončily svou činnost na základě dohody k 31.3. t.r.

Centry nových distribučních operací je švédský Gothenburg a norské Oslo a tato tvoří část nové skandinávské organizace, která zahrnuje i Dánsko, kde bylo centrum založeno v březnu 2003. Nové centrum v Dánsku hned v prvním roce zvýšilo prodeje o více než 58%.

Klaus Oest, bývalý generální ředitel Mazdy v Dánsku byl jmenován generálním ředitelem pro operace ve Skandinávii a bude zodpovídat za obchod v Dánsku, Švédsku a Norsku. Nils Nyrup, bývalý ředitel marketingu v Dánsku byl jmenován ředitelem pro dánský trh, a na stejnou pozici byli ve Švédsku, resp. Norsku jmenováni Per Bjornemann a Karianne Westby. Jan Brentebraten byl jmenován předsedou Mazda Skandinávie a bude zodpovědný za koordinaci strategie práce v regionu a za zajištění synergií.

„Zahájení operací v Norsku a Švédsku je dalším krokem v naší strategii progresivně přebírat odpovědnost za distribuci v Evropě, když je ten správný čas pro určitý trh,“ řekl Dan Morris, President Mazda Motor Europe. Od roku 2000, kdy Mazda zahájila tuto svou strategii, se zvýšila proporce v evropském prodeji prostřednictvím dceřinných společností z 33% v roce 1999 na 82% plánovaných v roce 2004.

„Prodeje Mazdy v Evropě pravidelně rostou, o 23% v roce 2003 a již o 35% za první kvartál 2004, a to díky kombinaci skvělých nových produktů a konzistentního řízení na klíčových trzích, na kterých nyní působíme,“ dodal Morris.

Společnosti Mazda Motors (Sverige) AB a Kolberg Motors A/S se staly distributory na svých trzích v roce 1972 a 1967. Od té doby prodaly více než 270 000 vozů, úspěšně etablovaly značku Mazda jako významného hráče na svých trzích s vynikající pověstí v oblasti zákaznické spokojenosti a spolehlivosti.

„Jsme vděční za přínos, který Per Olsson a Tom Kolberg a jejich týmy přinesli rozvoji obchodu Mazdy. Díky jejich úsilí a dobrým produktům, které na trh dodáváme, jsme přesvědčeni, že budeme pokračovat v úspěšném obchodování na těchto trzích i do budoucna,“ řekl Morris.


Foto: Auto Palace Praha, k.s.
Zdroj: Tisková zpráva Auto Palace Praha, k.s.

Vytisknout

Diskuze: Mazda koncentruje síly na severu Evropy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Jarní prohlídka zdarma u Hondy - anotační foto

Jarní prohlídka zdarma u Hondy

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud