Mazda koncentruje síly na severu Evropy

Daniel Šupa, 2. dubna 2004, 19:13 Google+

Mazda Motor Europe oznámila, že převzala distributorské aktivity na dvou skandinávských trzích, a to v Norsku a Švédsku.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
MX-Flexa

MX-Flexa | foto: Auto Palace Praha, k.s.

Sdílejte článek

Mazda dnes oznámila, že s účinností od 1.4. 2004 byly zahájeny přímé distributorské operace pro nové vozy a náhradní díly Mazda ve Švédsku a Norsku; původní distributoři na těchto trzích – Mazda Motors (Sverige) AB a Kolberg Motors A/S ukončily svou činnost na základě dohody k 31.3. t.r.

Centry nových distribučních operací je švédský Gothenburg a norské Oslo a tato tvoří část nové skandinávské organizace, která zahrnuje i Dánsko, kde bylo centrum založeno v březnu 2003. Nové centrum v Dánsku hned v prvním roce zvýšilo prodeje o více než 58%.

Klaus Oest, bývalý generální ředitel Mazdy v Dánsku byl jmenován generálním ředitelem pro operace ve Skandinávii a bude zodpovídat za obchod v Dánsku, Švédsku a Norsku. Nils Nyrup, bývalý ředitel marketingu v Dánsku byl jmenován ředitelem pro dánský trh, a na stejnou pozici byli ve Švédsku, resp. Norsku jmenováni Per Bjornemann a Karianne Westby. Jan Brentebraten byl jmenován předsedou Mazda Skandinávie a bude zodpovědný za koordinaci strategie práce v regionu a za zajištění synergií.

„Zahájení operací v Norsku a Švédsku je dalším krokem v naší strategii progresivně přebírat odpovědnost za distribuci v Evropě, když je ten správný čas pro určitý trh,“ řekl Dan Morris, President Mazda Motor Europe. Od roku 2000, kdy Mazda zahájila tuto svou strategii, se zvýšila proporce v evropském prodeji prostřednictvím dceřinných společností z 33% v roce 1999 na 82% plánovaných v roce 2004.

„Prodeje Mazdy v Evropě pravidelně rostou, o 23% v roce 2003 a již o 35% za první kvartál 2004, a to díky kombinaci skvělých nových produktů a konzistentního řízení na klíčových trzích, na kterých nyní působíme,“ dodal Morris.

Společnosti Mazda Motors (Sverige) AB a Kolberg Motors A/S se staly distributory na svých trzích v roce 1972 a 1967. Od té doby prodaly více než 270 000 vozů, úspěšně etablovaly značku Mazda jako významného hráče na svých trzích s vynikající pověstí v oblasti zákaznické spokojenosti a spolehlivosti.

„Jsme vděční za přínos, který Per Olsson a Tom Kolberg a jejich týmy přinesli rozvoji obchodu Mazdy. Díky jejich úsilí a dobrým produktům, které na trh dodáváme, jsme přesvědčeni, že budeme pokračovat v úspěšném obchodování na těchto trzích i do budoucna,“ řekl Morris.


Foto: Auto Palace Praha, k.s.
Zdroj: Tisková zpráva Auto Palace Praha, k.s.

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Mazda koncentruje síly na severu Evropy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

Pozor na limity povinného ručení, nemusí vždy stačit!

Škoda Kodiaq RS ABT

Škoda Kodiaq RS ABT, rekordman ještě rychlejší

Hongqi CA770 Dakar

Nejpodivnější auta letošního Dakaru? Pravděpodobně čínské vládní limuzíny

Autobazary

Triky, proč je lepší kupovat ojeté auto v zimě. Co vše ukáží nepříznivé podmínky?

Škoda Kamiq Scoutline

ŠKODA KAMIQ SCOUTLINE, to je městské SUV s dobrodružným vzhledem

mitsubishi l200

Test: Mitsubishi L200 Double Cab, oldschoolový parťák s diamanty ve znaku

Škoda Octavia Liftback

NOVÁ ŠKODA OCTAVIA LIFTBACK se rozjíždí za zákazníky

Honda Civic Type R

Modernizovaná Honda Civic Type-R se chce vrátit na post krále hot-hatch

Brussels-Motor-Show

Jsou PHEV trumfem výrobců automobilů pro rok 2020?

Toyota RAV4 plug in hybrid

Stane se Toyota RAV4 Plug-in Hybrid bestsellerem roku 2020?

reklama

Doporučujeme

Jarní prohlídka zdarma u Hondy - anotační foto

Jarní prohlídka zdarma u Hondy

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Stane se Toyota RAV4 Plug-in Hybrid bestsellerem roku 2020?

  2. Modernizovaná Honda Civic Type-R se chce vrátit na post krále hot-hatch

  3. NOVÁ ŠKODA OCTAVIA LIFTBACK se rozjíždí za zákazníky

  4. ŠKODA KAMIQ SCOUTLINE, to je městské SUV s dobrodružným vzhledem

  5. Triky, proč je lepší kupovat ojeté auto v zimě. Co vše ukáží nepříznivé podmínky?

  6. Test: Mitsubishi L200 Double Cab, oldschoolový parťák s diamanty ve znaku

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud