Jeden z 499 vyrobených LaFerrari je na prodej v Dubaji. Nese černý lak a stojí dvakrát více, než byla jeho pořizovací cena.
Přesně tomuhle chtěla automobilka Ferrari zabránit. Nepřála si, aby se s jejími unikátními vozy obchodovalo. I z toho důvodu má každý z 499 vozů plaketku s výrobním číslem, kde je napsáno 1/499. Tím pádem nikdo nemá první ani poslední kus. Zároveň své LaFerrari prodávala jen určitým zákazníkům, kteří museli vlastnit určité modely Ferrari, které si museli zakoupit u oficiálního zastoupení značky.
Jeden z 499 nových LaFerrari je k mání v Dubai. Je to zbrusu nový kousek v černém laku. Naprosto stejný jako každé jiné LaFerrari. Ve Ferrari Marenellu jej prodávají za necelých 1,7 milionu dolarů. Zde v Dubai za něj chtějí 3,4 miliony dolarů. Zdá se tedy, že LaFerrari je dobrá investice.
Prodávaný kus je údajně naprosto netknutý. Vyrobený letos a s minimálním nájezdem kilometrů, tedy vůbec nejetý. Konec konců, není to poprvé, co se prodává auto dráž, než kolik stojí nové. Už jednou se to stalo v případě Tesly, na kterou se dlouho čekalo při zadávání do výroby.
Zdroj: dubai.dubizzle.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?