V Čechách málo známá tuningová společnost Romeo Ferraris specializovaná na Fiaty, Alfy a BMW, představila vyladěnou Alfu Romeo MiTo. Vychází tímto počinem vstříc nedočkavcům na verzi GTA.
Přestavba vychází z modelu MiTo 1,6 JTDM, základem je úprava pohonné jednotky. Čtyřválcový turbodiesel objemu 1598 cm3 dokáže tuner posílit o 38 koní a kroutící moment zvýšit o 126 N.m. Výsledkem je tedy 158 koní a 406 N.m, to umožňuje takto upravené Alfě uhánět rychlostí 212 km/h a zrychlit z nuly na stovku za 8,9 sekundy.
Úpravám motoru sekunduje snížený a přitvrzený podvozek. Na vozidle jsou použity černé pětipaprskové osmnáctipalcové elektrony obuté do pneumatik Yokohama rozměru 215/40 R18.
Romeo Ferraris nabízí bohatou míru individualizace, nechybí černě lemované přední a zadní světlomety, přední spoiler a centrálně umístěné koncovky výfuku v zadním difuzoru. Dále si můžete objednat sportovní Recara a tříramenný sportovní volant v kůži či Alcantaře.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?