Renault plánuje elektromobilní atak a je jasné, že ostatní automobilky nemohou zůstat pozadu. Už tak si nechaly ujet vlak v perspektivním segmentu hybridů.
Koncept má pod kapotou elektromotor o výkonu 115 koní, který dokáže vůz hnát rychlostí až 140 km/h. Výrobci se sveřepě brání aplikací vícestupňových převodovek, což znamená právě poměrně nízkou maximální rychlost. Převodovka v golfu je jednostupňová.
Automobil je doslova nacpán akumulátory, které jsou pod podlahou kufru, pod zadními sedadly, ale také mezi předními sedadly. Bude jistě zajímavé sledovat, co to udělá s rozložením hmotnosti při řízení, ale také při nárazu. Zvedla se i hmotnost, která je díky bateriím 1600 kilo.
Maximální dojezd je 150 kilometrů, což Golf odsuzuje ke spíše městskému a příměstskému využití. Vhodné by bylo, kdyby bylo možné využít například infrastrukturu výměny baterií, jak ji plánuje Renault, o tom ale nepadla ani zmínka.