Maybach, nepříliš úspěšný pokus koncernu Daimler o návrat do třídy toho nejluxusnějšího, co může po silnicích jezdit, se dočkal faceliftu.
Maybach svůj model aktualizoval průběžně výbavou tak, aby udržoval styk s konkurencí. Nyní tu máme malé úpravy v exteriéru.
Pokud uvidíte dva Maybachy vedle sebe (v Dubaji a Moskvě nic až tak neobvyklého), ten faceliftovaný Maybach poznáte podle pozměněné přídě, zádě, kapoty a jiných zrcátek. Maybach díky tomu narostl o neznatelných pár milimetrů.
Pod kapotou se upravovalo jen maličko, motor má vylepšený průběh výkonu, jeho maximum se ale nezvedlo, zato se zlepšila spotřeba a tím pádem i emise.
V interiéru je těžko co zlepšovat, přesto se nově nabízí například velká obrazovka pro zadní cestující o 19 palcích namísto dvou malých, devítipalcových.
Zajímavý je třeba osvěžovač vzduchu, nově jsou dodávány třeba krystaly Swarovski a další detaily pro rozmazlování posádky.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?