Užitkové verze modelů Škoda Favorit a Felicia, označované jako Pick-up, u felicie Pickup bez pomlčky, se stále objevují v nabídce tuzemských inzertních portálů. Častěji zájemce narazí na vozy Felicia Pickup, favority tak časté nejsou. Vzácnější verze těchto vozů, mezi které patří třeba Škoda Felicia Fun, stojí i stovky tisíc korun, zjistila ČTK.
Nejlevnější užitková verze felicie se dá na inzertním portálu Sauto.cz dnes koupit za 8000 korun. Nový majitel si ale bude muset udělat technickou kontrolu, která je propadlá. Auto má najeto téměř 240.000 kilometrů a je zasažené korozí, která felicie často trápila. Do 30.000 korun pak portál nabízí další tři Felicie Pickup.
Verze Pick-up vycházející z modelu Favorit není v nabídce tuzemského automobilového inzertního portálu žádná. Nalézt lze ale na jiných portálech. Nejdražší Favorit Pick-up se na portálu Bazoš.cz nyní prodává za 150.000 korun, jde o vůz dovezený z Portugalska, podle prodávajícího v zachovalém stavu. Nejlevnější Pick-up lze nalézt za 10.000 korun, cena ale odpovídá stavu.
Až stovky tisíc korun si ale současní majitelé řeknou za model Škoda Felicia Fun. Jde o vůz vycházející z dvoumístné verze Pickup, zadní stěna kabiny je výsuvná, po jejím vysunutí vzniknou další dvě místa k sezení a vůz se tak stává čtyřmístným. Typická je pro vozy Felicia Fun zářivě žlutá barva, jde nyní o jednu z nejcennějších verzí felicie, Škoda jich vyrobila pouze 4216 kusů.
Nejdražší Felicia Fun na inzertním portálu Bazoš.cz je nyní prodávána na Slovensku, současný majitel si ji cení na více než 353.000 korun, podle popisu je vůz po celkové renovaci. Není ale zdaleka jediný, kdo chce za Felicii Fun takovou sumu, za 300.000 korun a více se prodávají další tři, čtvrtá je od této hranice vzdálená směrem dolů pouhé 3000 korun. Všechny vozy by měly být podle nabízejících ve skvělém stavu, většina z nich po nákladné renovaci. Nad 100.000 korun se nyní prodává ještě dalších deset vozů Felicia Fun.
Vozů Škoda Pick-up vycházejících z favoritu vyrobila automobilka Škoda 70.900 kusů, vozů Pickup vycházejících z felicie pak dalších 128.581 kusů. Později vznikly další užitkové verze osobních škodovek, například Fabia se vyráběla ve verzi Praktik, stejnou variantu získal později i model Roomster. I tyto vozy jsou běžně k sehnání v inzerci, jejich ceny se pohybují v desítkách tisíc korun.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?