Užitkové verze modelů Škoda Favorit a Felicia, označované jako Pick-up, u felicie Pickup bez pomlčky, se stále objevují v nabídce tuzemských inzertních portálů. Častěji zájemce narazí na vozy Felicia Pickup, favority tak časté nejsou. Vzácnější verze těchto vozů, mezi které patří třeba Škoda Felicia Fun, stojí i stovky tisíc korun, zjistila ČTK.
Nejlevnější užitková verze felicie se dá na inzertním portálu Sauto.cz dnes koupit za 8000 korun. Nový majitel si ale bude muset udělat technickou kontrolu, která je propadlá. Auto má najeto téměř 240.000 kilometrů a je zasažené korozí, která felicie často trápila. Do 30.000 korun pak portál nabízí další tři Felicie Pickup.
Verze Pick-up vycházející z modelu Favorit není v nabídce tuzemského automobilového inzertního portálu žádná. Nalézt lze ale na jiných portálech. Nejdražší Favorit Pick-up se na portálu Bazoš.cz nyní prodává za 150.000 korun, jde o vůz dovezený z Portugalska, podle prodávajícího v zachovalém stavu. Nejlevnější Pick-up lze nalézt za 10.000 korun, cena ale odpovídá stavu.
Až stovky tisíc korun si ale současní majitelé řeknou za model Škoda Felicia Fun. Jde o vůz vycházející z dvoumístné verze Pickup, zadní stěna kabiny je výsuvná, po jejím vysunutí vzniknou další dvě místa k sezení a vůz se tak stává čtyřmístným. Typická je pro vozy Felicia Fun zářivě žlutá barva, jde nyní o jednu z nejcennějších verzí felicie, Škoda jich vyrobila pouze 4216 kusů.
Nejdražší Felicia Fun na inzertním portálu Bazoš.cz je nyní prodávána na Slovensku, současný majitel si ji cení na více než 353.000 korun, podle popisu je vůz po celkové renovaci. Není ale zdaleka jediný, kdo chce za Felicii Fun takovou sumu, za 300.000 korun a více se prodávají další tři, čtvrtá je od této hranice vzdálená směrem dolů pouhé 3000 korun. Všechny vozy by měly být podle nabízejících ve skvělém stavu, většina z nich po nákladné renovaci. Nad 100.000 korun se nyní prodává ještě dalších deset vozů Felicia Fun.
Vozů Škoda Pick-up vycházejících z favoritu vyrobila automobilka Škoda 70.900 kusů, vozů Pickup vycházejících z felicie pak dalších 128.581 kusů. Později vznikly další užitkové verze osobních škodovek, například Fabia se vyráběla ve verzi Praktik, stejnou variantu získal později i model Roomster. I tyto vozy jsou běžně k sehnání v inzerci, jejich ceny se pohybují v desítkách tisíc korun.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.