Do posledního závodu letošní sezony bude startovat z nejvýhodnější pozice britský vůz.
Courage jde za titulem z nejlepší startovní pozice třídy LMP2. Ian James byl nejrychlejší a v rudém francouzském voze se bude střídat s Guem a Macalusomem. „Tenhle Courage je lepší závod od závodu, navíc máme k dispozici fantastické gumy Yokohama. Každý říká, stačí dojet, ale ne vždy je to tak snadné, jak se může zdát,“ dodal James. Clint Field / Liddell / Sutherland s Lolou zajeli druhý čas se ztrátou necelých dvou vteřin a třetí místo třídy na startu patří další Lole trojice Bucknum / McMurry / Willman.
Ve třídě GTS opět žádná změna. Žluté tovární Corvette jsou zkrátka bez konkurence. Beretta / Gavin byli nejrychlejší i v Laguna Seca. Jejich týmovým kolegům Fellowsovi a O'Connelovi patří druhá startovní pozice s minimální ztrátou a třetí budou startovat Borcheller a Mowlem se Saleenem týmu ACEMCO. Beretta je však přes svoje další Pole smutný. Corvette C5 končí. Ale továrna připravila pro příští sezonu novinku a všichni věří, že C6 bude lepší v každém směru. Chevrolet i nadále své aktivity v ALMS redukovat nehodlá.
Ve třídě GT byl nejrychlejší Timo Bernhard, kterému stačí spolu s Bergmeisterem dojet k zisku letošního titulu nejhůře na šestém místě. Alex Job Racing byl opět nejlepší, když si druhé místo na startu ve třídě zajistili Lieb s Dumasem. Třetí čas patřil van Overbeekovi s Lawem. Všichni startují na vozech Porsche. Laguna Seca, postavení na startu: 1. Nicolas Minassian, Jamie Campbell-Walter, DBA-Zytek (LMP1), 1:15.893 2. Marco Werner, JJ Lehto, Audi R8 (LMP1), 1:16.111 3. Pierre Kaffer, Johnny Herbert, Audi R8 (LMP1), 1:16.255 4. Butch Leitzinger, James Weaver, Lola B01/60-AER (LMP1), 1:16.481 5. Andy Wallace, Chris Dyson, Lola B01/60-AER (LMP1), 1:17.249 6. Ian James, James Gue, John Macaluso, Courage C65-AER (LMP2), 1:19.315 7. Jon Field, Duncan Dayton, Lola B01/60-Judd (LMP1), 1:19.592 8. Clint Field, Robin Liddell, Rick Sutherland, Lola B2K/40/Judd (LMP2), 1:21.183 9. Olivier Beretta, Oliver Gavin, Chevrolet Corvette C5-R (GTS), 1:21.679 10. Ron Fellows, Johnny O'Connell, Chevrolet Corvette C5-R (GTS), 1:22.238
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?