SRT zastavily problémy s motorem

Longin/Ruffier
Longin/Ruffier, foto: DPPI / FIA GT
iM2 20. srpna 2009 07:40
Sdílej:

Tým SRT, který nasazuje do šampionátu FIA GT vůz Corvette C6.R, doplnili ve Spa tovární jezdec Corvette, Oliver Gavin, a Maxime Soulet. Vůz se startovním číslem 3 a stálou posádkou Bert Longin a James Ruffier ovšem ve 22. hodině závodu zastavily problémy s motorem.

Tyto problémy s motorem donutily tým, aby svůj vůz stáhl z tratě a začal opravovat. Na konec závodu se stroj na dráhu vrátil, aby mohl být klasifikován na 19. místě. „Jsem extrémně zklamaný, celý tým SRT odváděl skvělou práci. Tento tým je velmi malý, až rodinný, ale odvádí opravdu skvělou práci. Ze své Corvette C6.R udělali opravdu neuvěřitelné auto. Před závodem se hodně lidí ptalo, jestli takový malý tým dokáže držet svůj vůz vpředu na špici. Oni dokázali, že to zvládnou. Jejich zastávky v boxech byly excelentní a celý tým předvedl práci na hraně možností,“ chválí tým SRT Oliver Gavin. „Když nepočítám ten výsledek, tak jsem si závod opravdu užil a zažil jsem s týmem i hodně zábavy. Spa je rychlá trať, takže se zde dá předjíždět. Musíte si ale najít svá místa pro předjížděcí manévry. Strategie se musela pochopitelně trošku změnit, protože zapršelo.“ „Až do 22. hodiny bojovaly tři vozy o vítězství, bylo to velmi těsné. Já byl ve voze v noci, mezi sobotou a nedělí, na dvojitém stitu. Bojoval jsem s Pedrem Lamym (Maserati MC12) o čelo závodu. Na trati jsme se potkali opět ráno. Když jsme se potkali nad ránem, tak jsme měli oba lepší pneumatiky, a tak jsme si spolu zabojovali o vítězství. Byl to velmi těsný a tvrdý, ale férový, souboj. Poté odbočil do boxů a já se posunul zpět do čela.“ Naposledy Corvette C6.R vyhrála ve Spa v roce 2007 „Když už tým SRT nemohl vyhrát závod, tak jsem byl rád, že nás zastoupila další Corvette týmu Belgian Peka Racing. Gratuluji jim, je to skvělá cesta, jak zapsat soutěžní GT1 Corvette zlatým písmem do závodní historie,“ zakončuje Gavin.
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.