SRT zastavily problémy s motorem

Longin/Ruffier
Longin/Ruffier, foto: DPPI / FIA GT
iM2 20. srpna 2009 07:40
Sdílej:

Tým SRT, který nasazuje do šampionátu FIA GT vůz Corvette C6.R, doplnili ve Spa tovární jezdec Corvette, Oliver Gavin, a Maxime Soulet. Vůz se startovním číslem 3 a stálou posádkou Bert Longin a James Ruffier ovšem ve 22. hodině závodu zastavily problémy s motorem.

Tyto problémy s motorem donutily tým, aby svůj vůz stáhl z tratě a začal opravovat. Na konec závodu se stroj na dráhu vrátil, aby mohl být klasifikován na 19. místě. „Jsem extrémně zklamaný, celý tým SRT odváděl skvělou práci. Tento tým je velmi malý, až rodinný, ale odvádí opravdu skvělou práci. Ze své Corvette C6.R udělali opravdu neuvěřitelné auto. Před závodem se hodně lidí ptalo, jestli takový malý tým dokáže držet svůj vůz vpředu na špici. Oni dokázali, že to zvládnou. Jejich zastávky v boxech byly excelentní a celý tým předvedl práci na hraně možností,“ chválí tým SRT Oliver Gavin. „Když nepočítám ten výsledek, tak jsem si závod opravdu užil a zažil jsem s týmem i hodně zábavy. Spa je rychlá trať, takže se zde dá předjíždět. Musíte si ale najít svá místa pro předjížděcí manévry. Strategie se musela pochopitelně trošku změnit, protože zapršelo.“ „Až do 22. hodiny bojovaly tři vozy o vítězství, bylo to velmi těsné. Já byl ve voze v noci, mezi sobotou a nedělí, na dvojitém stitu. Bojoval jsem s Pedrem Lamym (Maserati MC12) o čelo závodu. Na trati jsme se potkali opět ráno. Když jsme se potkali nad ránem, tak jsme měli oba lepší pneumatiky, a tak jsme si spolu zabojovali o vítězství. Byl to velmi těsný a tvrdý, ale férový, souboj. Poté odbočil do boxů a já se posunul zpět do čela.“ Naposledy Corvette C6.R vyhrála ve Spa v roce 2007 „Když už tým SRT nemohl vyhrát závod, tak jsem byl rád, že nás zastoupila další Corvette týmu Belgian Peka Racing. Gratuluji jim, je to skvělá cesta, jak zapsat soutěžní GT1 Corvette zlatým písmem do závodní historie,“ zakončuje Gavin.
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?