SRT zastavily problémy s motorem

Longin/Ruffier
Longin/Ruffier, foto: DPPI / FIA GT
iM2 20. srpna 2009 07:40
Sdílej:

Tým SRT, který nasazuje do šampionátu FIA GT vůz Corvette C6.R, doplnili ve Spa tovární jezdec Corvette, Oliver Gavin, a Maxime Soulet. Vůz se startovním číslem 3 a stálou posádkou Bert Longin a James Ruffier ovšem ve 22. hodině závodu zastavily problémy s motorem.

Tyto problémy s motorem donutily tým, aby svůj vůz stáhl z tratě a začal opravovat. Na konec závodu se stroj na dráhu vrátil, aby mohl být klasifikován na 19. místě. „Jsem extrémně zklamaný, celý tým SRT odváděl skvělou práci. Tento tým je velmi malý, až rodinný, ale odvádí opravdu skvělou práci. Ze své Corvette C6.R udělali opravdu neuvěřitelné auto. Před závodem se hodně lidí ptalo, jestli takový malý tým dokáže držet svůj vůz vpředu na špici. Oni dokázali, že to zvládnou. Jejich zastávky v boxech byly excelentní a celý tým předvedl práci na hraně možností,“ chválí tým SRT Oliver Gavin. „Když nepočítám ten výsledek, tak jsem si závod opravdu užil a zažil jsem s týmem i hodně zábavy. Spa je rychlá trať, takže se zde dá předjíždět. Musíte si ale najít svá místa pro předjížděcí manévry. Strategie se musela pochopitelně trošku změnit, protože zapršelo.“ „Až do 22. hodiny bojovaly tři vozy o vítězství, bylo to velmi těsné. Já byl ve voze v noci, mezi sobotou a nedělí, na dvojitém stitu. Bojoval jsem s Pedrem Lamym (Maserati MC12) o čelo závodu. Na trati jsme se potkali opět ráno. Když jsme se potkali nad ránem, tak jsme měli oba lepší pneumatiky, a tak jsme si spolu zabojovali o vítězství. Byl to velmi těsný a tvrdý, ale férový, souboj. Poté odbočil do boxů a já se posunul zpět do čela.“ Naposledy Corvette C6.R vyhrála ve Spa v roce 2007 „Když už tým SRT nemohl vyhrát závod, tak jsem byl rád, že nás zastoupila další Corvette týmu Belgian Peka Racing. Gratuluji jim, je to skvělá cesta, jak zapsat soutěžní GT1 Corvette zlatým písmem do závodní historie,“ zakončuje Gavin.
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.