Červenec, respektive jeho konec, tradičně patří ve světě závodů automobilů kategorie GT věhlasné čtyřiadvacetihodinovce v belgickém Spa.
V sobotu 28. července se na jejím startu objeví také Tomáš Enge a Jarek Janiš, kteří budou se čtyřmi dalším kolegy a s vozy Ferrari 430 GT hájit barvy tým Scuderia Ecosse.
Tomáš Enge a Jarek Janiš se budou na okruhu v Ardenách střídat za volantem Ferrari 430 GT se startovním číslem 62 s kmenovým jezdcem týmu Timem Mullenem. Sestavu vozu číslo 63 tvořenou tradičně Chrisem Niarchosem a Andrewem Kirkaldym posílí Tim Sugden, vítěz loňského závodu seriálu FIA GT v Brně.
Stewart Roden, šéf týmu: „24 hodin Spa je velice důležitým závodem, protože se tam dá získat mnoho bodů. Víme, že tam můžeme vyhrát a budeme se o to snažit. Domnívám se, že naše jezdecká sestava nám dává velkou šanci uspět. Tvrdě jsme se připravovali, zvláště ve spolupráci s Pirelli, a těšíme se, že v Belgii vše zúročíme.”
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.