Jarek Janiš obsadil první místo v ranním volném tréninku. S vozem Saleen S7R týmu Zakspeed jako jediný pokořil hranici jedné minuty a pětačtyřiceti sekund.
Devadesátiminutový trénink nabídnul týmům poslední možnost připravit se na odpolední kvalifikaci. Janiš vyjel na trať jako první z jezdců Zakspeedu a hned od počátku to byl právě on, kdo nasazoval soupeřům laťku. Jeho čas 1:44,049 byl o více než sekundu rychlejší než zajel tým GPLK s vozem Corvette, třetí byl Aston Martin týmu Race Aliance.
Jarek Janiš: „Zkoušeli jsme chování vozu s různým množstvím paliva a ukázalo se, že vyvážení vozu je stále dobré. Pro závod musíme ještě trochu zapracovat na opotřebení pneumatik, ale to čeká i ostatní. V kvalifikaci bude nejdůležitější zajet čisté kolo, což je docela obtížné, protože provoz na trati je velký. Pokud se to podaří, pak věřím v dobrý výsledek.“
Antonín Charouz: „Hned po tréninku jsem mluvil s panem Zakowskim (majitel týmu) a byl hodně spokojený. Jarek si zatím vede výborně, je rychlejší než Sascha Bert a pojede i odpolední kvalifikaci. Jsme pochopitelně rádi, že se Jarkovi takto daří.“
Tisková zpráva BPA sport marketing, a.s.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?