Do seriálu FIA GT se s největší pravděpodobností vrací tým PSI, který zde startoval v letech 2001 a 2002 ve třídě N-GT s vozem Porsche. Belgický tým má však nyní větší ambice.
Původní název PSI Motorsport byl změněn na PSI Experience poté, co koupil tým Francouz Philippe Tillie. To hlavní však nespočívá v názvu, ale ve vybavení. Slabší vozy Porsche byly vyměněny za dva Chevrolety Corvette. Ale ne ledajaké.
Jedná se v prvním případě o specifikaci C5 a druhý vůz dokonce C6! Corvette C5 startoval v loňském roce v soukromé stáji PCM v americkém šampionátu ALMS a je jedním z nejvíce modernizovaných Chevroletů Corvette C5. Typ C6 je pak špičkový tovární vůz, se kterým Corvette Racing triumfoval v loňském závodě 24h Le Mans a vyhrál svoji třídu v ALMS.
Program závodů zatím není definitivní, ale celý tým pracuje tvrdě na přípravě. "Víme, že je FIA GT seriálem na vysoké úrovni, ale také víme, že naše Corvetty budou velmi konkurenceschopné," říká dlouholetý jezdec této stáje 28letý Fin Markus Palttala, který by měl být členem jedné ze dvou posádek.
Foto: Michal Příhoda / Auto News Network
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?