Do seriálu FIA GT se s největší pravděpodobností vrací tým PSI, který zde startoval v letech 2001 a 2002 ve třídě N-GT s vozem Porsche. Belgický tým má však nyní větší ambice.
Původní název PSI Motorsport byl změněn na PSI Experience poté, co koupil tým Francouz Philippe Tillie. To hlavní však nespočívá v názvu, ale ve vybavení. Slabší vozy Porsche byly vyměněny za dva Chevrolety Corvette. Ale ne ledajaké.
Jedná se v prvním případě o specifikaci C5 a druhý vůz dokonce C6! Corvette C5 startoval v loňském roce v soukromé stáji PCM v americkém šampionátu ALMS a je jedním z nejvíce modernizovaných Chevroletů Corvette C5. Typ C6 je pak špičkový tovární vůz, se kterým Corvette Racing triumfoval v loňském závodě 24h Le Mans a vyhrál svoji třídu v ALMS.
Program závodů zatím není definitivní, ale celý tým pracuje tvrdě na přípravě. "Víme, že je FIA GT seriálem na vysoké úrovni, ale také víme, že naše Corvetty budou velmi konkurenceschopné," říká dlouholetý jezdec této stáje 28letý Fin Markus Palttala, který by měl být členem jedné ze dvou posádek.
Foto: Michal Příhoda / Auto News Network
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?