Letos druhý nejúspěšnější tým se sídlem v Monaku oslavil desáté výročí svého založení ve velkém stylu - v monackém automobilovém klubu.
Při slavnostní příležitosti nemohl chybět ani samotný monacký princ Albert II., stejně jako řada slavných sportovců a celebrit. A bylo co slavit - v letošní sezóně se s vozy Maserati podařilo získat několik vítězství a dvojice Andrea Bertolini - Karl Wendlinger byla v boji o titul až do posledního závodu.
Tým k výročí vydal i oficiální zprávu, ve které jasně uvedl cíl pro příští sezónu: "JMB Racing se více než kdy dříve zaměří na zisk titulu FIA GT 2006!" Zatím jediný mistrovský titul se JMB podařilo získat v roce 2001 ve třídě N-GT.
Foto: Auto News Network
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?