Na zahřáté trati se už nejezdily takové časy, jako ráno. Vyhráli Longin/Kumpen/Hezemans s vozem Corvette a pomohli si z osmého místa na páté.
O pole-position už Deletraz s Piccinim na Ferrari 575 Maranello nepřišli a druhé Maserati Petera, Artrama a Pillona ani nevyjelo na trať. O dvě místa dopředu se posunuli Lechner/Ruberti se Saleenem S7 R, o jedno místo Saviozzi/Marcinkiewicz/Konrad s dalším Saleenem. Tím se startovní pole rozdělilo na části GT1 a GT2. V třídě GT2 se pořadí neměnilo vůbec.
Výsledky druhé kvalifikaceKombinované výsledky obou kvalifikací
Foto: Auto News Network
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?