 
            Na zahřáté trati se už nejezdily takové časy, jako ráno. Vyhráli Longin/Kumpen/Hezemans s vozem Corvette a pomohli si z osmého místa na páté.
O pole-position už Deletraz s Piccinim na Ferrari 575 Maranello nepřišli a druhé Maserati Petera, Artrama a Pillona ani nevyjelo na trať. O dvě místa dopředu se posunuli Lechner/Ruberti se Saleenem S7 R, o jedno místo Saviozzi/Marcinkiewicz/Konrad s dalším Saleenem. Tím se startovní pole rozdělilo na části GT1 a GT2. V třídě GT2 se pořadí neměnilo vůbec.
Výsledky druhé kvalifikaceKombinované výsledky obou kvalifikací
Foto: Auto News Network
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?