Na zahřáté trati se už nejezdily takové časy, jako ráno. Vyhráli Longin/Kumpen/Hezemans s vozem Corvette a pomohli si z osmého místa na páté.
O pole-position už Deletraz s Piccinim na Ferrari 575 Maranello nepřišli a druhé Maserati Petera, Artrama a Pillona ani nevyjelo na trať. O dvě místa dopředu se posunuli Lechner/Ruberti se Saleenem S7 R, o jedno místo Saviozzi/Marcinkiewicz/Konrad s dalším Saleenem. Tím se startovní pole rozdělilo na části GT1 a GT2. V třídě GT2 se pořadí neměnilo vůbec.
Výsledky druhé kvalifikaceKombinované výsledky obou kvalifikací
Foto: Auto News Network
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?