Pokud toužíte po opravdu rychlém Mercedesu třídy C, máte hned několik možností. Nabízí se například modely C 63 AMG, C 63 S AMG nebo C 450 AMG Sports. A aby nebylo rozhodování potencionálních kupců „příliš jednoduché,“ nabízí německý Brabus další verzi nabušeného Céčka.
Brabus se zaměřil na model Mercedes C 450, který bude již brzy nazýván Mercedes-AMG C 43. Vůz se po úpravách šílenců z Brabusu těší přítomnosti nového výfukového systému, novým aerodynamickým prvkům a mnoha doplňkům upravující vzhled jak interiéru, tak exteriéru.
Pokud ale znáte Brabus, jistě víte, že nejdramatičtější změny se udály pod kapotou. Běžný sedan C 450 disponuje výkonem 362 koňských sil. Inženýrům Brabusu se podařilo z motoru „vyždímat“ o 43 koní více. Hodnota zrychlení z nuly na sto km/h se snížila oproti původní 4,9 vteřiny na 4,6 vteřiny a elektronicky omezena maximální rychlost 250 km/h byla navýšena na 280 km/h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?