Společnost Wat Ford z Thajska, která se specializuje na tuning a prodej autodílů stejnojmenné americké značky, představila svůj nový projekt. Překvapivě jen u optického tuningu nezůstalo.
Thajská firma na svém oficiálním YouTube profilu zveřejnila svou novinku v podobě přepracovaného pick-upu Ford Ranger. Ten dostal zcela nový nárazník, masku chladiče a světla s přepracovanou optikou. Výsledek ne náhodou připomíná kultovní Fordův sportovní vůz Mustang. Dále si můžeme všimnout rozšířených blatníků, pod nimiž se nacházejí nová široká kola Force Offroad s terénními pneumatikami.
Krom vzhledu se tvůrci Ranger Mustangu podívali i na podvozek. Ten je teď na vzduchových měchách, což umožňuje měnit světlou výšku v poměrně značném rozsahu.
O nějakých změnách v interiéru či pod kapotou se Thajci nezmiňují. Dodat tak můžeme je, že na domácím trhu firmy Wat Ford jsou Rangery poháněni buď turbodieselovým čtyřválcem o objemu 2.2 litru a výkonu 160 koní, popřípadě bi-turbo "dvoulitrem" o výkonu 180 koní.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.