Bridgestone, největší společnost na světě pro výrobu pneumatik a gumárenských produktů 1, uvede na trh komplexní službu MOBOX s měsíčním předplatným. Předplatné MOBOX poskytuje řidičům komfort a pocit jistoty díky novým prémiovým službám, které se týkají pneumatik, kompletní záruky a ostatních částí vozidla, a to vše za výhodný měsíční poplatek.
Bridgestone kombinuje své odborné know-how s příležitostmi, které přinášejí makroekonomické a společenské trendy, s cílem poskytovat řešení opravdových problémů, které řeší řidiči na silnicích. Bridgestone je schopen identifikovat výzvy, jimž čelí spotřebitelé, díky svému jedinečnému porozumění potřebám řidičů na základě výzkumu a ohlasů, které získává prostřednictvím své rozsáhlé a neustále rozšiřované maloobchodní sítě – včetně řetězců Speedy, Ayme Côté Route a First Stop. V rámci ekonomiky služeb dochází k přesunu poptávky spotřebitelů od produktů ke službám. Bridgestone na tuto skutečnost reaguje programem MOBOX, který umožňuje zákazníkům vnímat pneumatiky jako službu.
Nabídka komplexního předplatného
Bridgestone nyní nabízí alternativní přístup k nákupu pneumatik a údržbě vozidla. Stejně jako u mobilního telefonu budou uživatelé služby MOBOX platit paušální měsíční poplatek (již od 7 EUR/měsíc - Za dvě pneumatiky) za flexibilní sortiment služeb, jejichž využívání si mohou přizpůsobit vlastním jedinečným potřebám a finančním možnostem.
Základní balíčky služeb zahrnují nové prémiové pneumatiky, jejich montáž a kompletní záruku na poškození, související s pneumatikami, jakož i další servisní služby, jako je například kontrola pneumatik, střídání jejich použití na přední a zadní nápravě, vyvážení kol, výměna chladiva v klimatizaci, výměna stěračů atd. Záruka znamená, že pokud zákazník programu MOBOX utrpí poškození pneumatiky, bude mu bezplatně opravena nebo vyměněna. Zákazníci budou mít také možnost rozšířit si balíčky o další produkty a služby, jako jsou například výměny letních/zimních pneumatik, uskladnění pneumatik nebo vybrané servisní úkony pro údržbu vozidla.
Balíčky MOBOX pokrývají nejdůležitější prémiové značky pneumatik a poskytují zákazníkům přístup k centrální webové platformě MOBOX, která jim umožní snadnou správu předplatného na internetu. Všichni zákazníci mohou využívat také telefonní linku s vícejazyčnou zákaznickou podporou.
Pilotní projekt probíhal od října 2017 v 25 provozovnách First Stop ve Francii. V červnu 2018 byl MOBOX rozšířen do 30 provozoven Speedy ve Francii a 20 provozoven First Stop ve Španělsku. Předplacené služby začnou v nadcházejících měsících nabízet další provozovny ve Francii a ve Španělsku, ostatní evropské země budou následovat od roku 2019.
Paolo Ferrari, generální ředitel a prezident společnosti Bridgestone EMEA, k tomu říká: „Rostoucí globální obliba ekonomiky služeb nám otvírá skvělou příležitost k diverzifikaci naší nabídky pro zákazníky a zahrnout do ní ještě více komfortu a praktičnosti. MOBOX je jednoduchou a cenově dostupnou alternativou našich tradičnějších služeb a je fantastické sledovat, jak se tato služba úspěšně vyvinula z pilotního projektu.“
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?