Dvorní úpravce vozů Audi, firma ABT Sportsline, dneškem představila svůj nový tuningový program pro aktuální omlazenou generaci Audi Q3.
Úpravy začínají u exteriéru, kde crossover může být vybaven novým předním spoilerem, rozšířenými bočními prahy a sportovním zadním nárazníkem. V nabídce jsou i jiné kryty zpětných zrcátek, spoiler na dveřích kufru a sportovní pružiny, které snižují světlou výšku o 25 mm vpředu / 35mm vzadu.
To ale není vše, z fotografií je patrné, že vůz má čtyři koncovky výfukového systému a novou sadu kol ve velikosti od 18 do 21 palců. Pod kapotou došlo jen k mírným změnám, takže kupříkladu 2,0-litrový čtyřválcový naftový motor dostal výkon 210 koní.
To představuje nárůst výkonu o 26 koní, točivý moment je pak zvýšen o 40 Nm na konečných 420 Nm. Jak je to s cenou upraveného Audi Q3, to ABT zatím neuvedlo.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.