Německý aftermarketový specialist Vath vydal tuningový balíček pro nejnovější generaci Mercedesu třídy C Combi.
Vůz na snímku vychází z verze C180, který ve své standardní konfiguraci skrývá 156 koní a 250 Nm. Ty dodává 1,6-litrový přeplňovaný motor, ale po zásahu firmy Vath se celkový výkon povedlo vytáhnout na 192 koní a 300 Nm točivého momentu. Za částku 2,011.10 Eur se C-Class Combi dostane až na maximálku 230 km / h (standardní verze se rozjede na 223 km / h).
Kromě většího výkonu se technici pustili i do podvozku. Ten nese nížší sportovní tlumiče za příplatek 345,10 Eur. Nový C-Class Combi je o 30 mm blíže k silniici, navíc se chlubí barevnými 20-palcovými koly z lehkých za dalších 6,111.84 Eur. Za částku 1,416.10 Eur vůz dostal přední spoiler z uhlíkových vláken a za 1,654.10 Eur byl instalován i zadní difuzor. Komu by to bylo málo, může si dokoupit i sportovní výfukový systém za 2,011 Eur.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.