Porsche 911 Turbo a Turbo S - více koní od Maxi-Tuner

ar5, 21. ledna 2015, 07:21 Google+

Německý aftermarketový specialista Maxi-Tuner přestavil speciální program pro aktuální verzi Porsche 911 Turbo a 911 Turbo S.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Paket je vyvinut pro ty, kterým nestačí běžné výkony a vzhled u 911 Turbo a 911 Turbo S. Obě verze proto dostali posílený 3,8-litrový šestiválec s přímým vstřikováním, který ve standardní konfiguraci u  911 Turbo dodává 520 koní a 660 Nm (710 Nm s funkcí overboost) a 560 koní a 700 Nm (750 Nm s funkcí overboost) v 911 Turbo S.

To by mělo stačit pro většinu zájemců o vůz, ale i tak se Maxi-Tuner rozhodl, že hodnoty ještě o něco zvýší. Dosáhl toho díky přemapování řídící jednotky motoru, za ciž si řekne 1,899 Eur. Díky softwarovým vylepšením dostaly oba motory k dobru 60 koní a 100 Nm, takže v 911 Turbo nyní dřímá 580 koní a 760 Nm a v ostřejší 911 Turbo je ukryto 620 koní a 800 Nm.

Maxi-Tuner také nabízí ocelový výfukový systém za 1,990 Eur, který u 911 Turbo S navyšuje celkový výkon na 635 koní a 864 Nm točivého momentu. Nechyběl ani důležitý test výkonu a z 0-100 km/h se to verzi Turbo S povedlo za pouhých 2,8 sekundy, což je 0.3 s rychlejší než 911 Turbo S s paketem Sport Chrono Package. Maximální rychlost byla zvýšena o 10 km/h na výsledných 328 km/h.

Vytisknout

Diskuze: Porsche 911 Turbo a Turbo S - více koní od Maxi-Tuner

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

honda cr-v

Honda zve své zákazníky na servisní kampaň

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud