Okruhový speciál LaFerrari FXX K v ještě silnější verzi? Proč ne…
Není to tak dlouho, co se představil okruhový speciál Ferrari LaFerrari FXX K a už se mluví o jeho silnější verzi, která samozřejmě dorazí, stejně jak tomu bylo v případě vozů FXX a 599 XX.
Aktuální verze okruhového speciálu je v současné době výkladní skříní toho, co Maranellská automobilka umí vyrobit, je tedy více než troufalé od ní chtít okamžitě vědět, co bude vylepšovat v příští verzi.
Ostatně podobně se vyjádřil i testovací jezdec značky, Marc Gené, který řekl „nemyslím si, že by se v tuto chvíli dalo LaFerrari FXX K ještě vylepšit“. Samozřejmě se můžeme na evoluci LaFerrari FXX K těšit, ale dříve jak za dva roky se neukáže. Však životnost těchto speciálů je i deset let.
Vylepšená verze by zřejmě měla výrazně zhubnout, zlepšit aerodynamiku a i dostat pár hřebců pod kapotu navíc, zároveň by měla mít i o něco vylepšenou elektroniku a také podvozek.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.