Romeo Ferraris Cinquone - Ostrá pětistovka s 248 koňmi

ar5, 15. prosince 2014, 10:22 Google+

Romeo Ferraris představil svoje první okruhové homologované vozidlo s názvem Cinquone, které vychází ze základů Abarthu 500.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Cinquone je vybaven závodním body kitem, který obsahuje novou kapotu, modifikované nárazníky a aerodynamické prahy. Model má také na zakázku dělaná kola o velikosti 18 palců a dostal nové výfukové potrubí a koncovky. Zákazníci si mohou vůz normálně zakoupit a k němu lze také objednat balíček z uhlíkových vláken. Ten přidává řadu komponentů z uhlíkových vláken, včetně krytů zpětných zrcátek, krytů sloupků a zadní spoiler.

Pokud to není stále dost působivé, paket s názvem Leggero nabízí kapotu z uhlíkových vláken a taktéž uhlíkové dveře zavazadlového prostoru. Tyto změny umožňují modelu vážit jen 970 kg, což je o 60 kg méně než standardní model Abarth 500. Interiér obsahuje sportovní sedadla Recaro, uhlíkové dekory a spoustu kůže a čalounění sedadel z Alcantary.

Romeo Ferraris Cinquone má motor o objemu 1,4 litru T-Jet s výkonem 160 koní a s 230 Nm točivého momentu. Motor je připojen k pětistupňové manuální převodovce, která umožňuje modelu zrychlení z 0-100 km / h za 7,4 sekundy a nechá ho rozjet až na maximální rychlost 211 km / h.

Na výběr je však ještě silnější Cinquone S s inovovaným motorem, který vyvíjí 210 koní a 310 Nm točivého momentu. To umožňuje, aby tahle kapesní raketa odstartovala z 0-100 km / h za 5,7 sekundy a dostala se na nejvyšší rychlosti 232 km / h. V neposlední řadě je tu i Cinquone Corsa s výkonem 248 koní a s 330 Nm točivého momentu. Díky extra porci výkonu a ještě nižší váze model zrychluje z 0-100 kmh za 5,5 sekundy a je schopný se rozjet až na 240 km / h.

Bohužel, modely Cinquone nejsou levné, protože ceny se od 47,762 Eur, a tolik přesně stojí jen základní model. Za provedení Corsa dá případný zájemce celkem 69,220 Eur, to není úplně málo.

Vytisknout

Diskuze: Romeo Ferraris Cinquone - Ostrá pětistovka s 248 koňmi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Škoda spouští výrobu nové generace modelu Fabia Combi - anotační foto

Škoda spouští výrobu nové generace modelu Fabia Combi

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud