Romeo Ferraris Cinquone - Ostrá pětistovka s 248 koňmi

ar5, 15. prosince 2014, 10:22 Google+

Romeo Ferraris představil svoje první okruhové homologované vozidlo s názvem Cinquone, které vychází ze základů Abarthu 500.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Cinquone je vybaven závodním body kitem, který obsahuje novou kapotu, modifikované nárazníky a aerodynamické prahy. Model má také na zakázku dělaná kola o velikosti 18 palců a dostal nové výfukové potrubí a koncovky. Zákazníci si mohou vůz normálně zakoupit a k němu lze také objednat balíček z uhlíkových vláken. Ten přidává řadu komponentů z uhlíkových vláken, včetně krytů zpětných zrcátek, krytů sloupků a zadní spoiler.

Pokud to není stále dost působivé, paket s názvem Leggero nabízí kapotu z uhlíkových vláken a taktéž uhlíkové dveře zavazadlového prostoru. Tyto změny umožňují modelu vážit jen 970 kg, což je o 60 kg méně než standardní model Abarth 500. Interiér obsahuje sportovní sedadla Recaro, uhlíkové dekory a spoustu kůže a čalounění sedadel z Alcantary.

Romeo Ferraris Cinquone má motor o objemu 1,4 litru T-Jet s výkonem 160 koní a s 230 Nm točivého momentu. Motor je připojen k pětistupňové manuální převodovce, která umožňuje modelu zrychlení z 0-100 km / h za 7,4 sekundy a nechá ho rozjet až na maximální rychlost 211 km / h.

Na výběr je však ještě silnější Cinquone S s inovovaným motorem, který vyvíjí 210 koní a 310 Nm točivého momentu. To umožňuje, aby tahle kapesní raketa odstartovala z 0-100 km / h za 5,7 sekundy a dostala se na nejvyšší rychlosti 232 km / h. V neposlední řadě je tu i Cinquone Corsa s výkonem 248 koní a s 330 Nm točivého momentu. Díky extra porci výkonu a ještě nižší váze model zrychluje z 0-100 kmh za 5,5 sekundy a je schopný se rozjet až na 240 km / h.

Bohužel, modely Cinquone nejsou levné, protože ceny se od 47,762 Eur, a tolik přesně stojí jen základní model. Za provedení Corsa dá případný zájemce celkem 69,220 Eur, to není úplně málo.

Vytisknout

Diskuze: Romeo Ferraris Cinquone - Ostrá pětistovka s 248 koňmi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Škoda spouští výrobu nové generace modelu Fabia Combi - anotační foto

Škoda spouští výrobu nové generace modelu Fabia Combi

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud