Německý tuner Posaidon vyvinul tuningový kit pro aktuální generaci vozu Mercedes-Benz E63 AMG.
Mercedes-Benz nabízí omlazené E63 AMG s motorem V8 o objemu 5.5 litru o výkonu 585 koní a s točivým momentem 800 Nm. Těm, kterým tohle nestačí, se rozhodl úpravce Posaidon nabídnout paket, který zvýšil výkon na 853 koní a na neuvěřitelných 1300 Nm. Úpravy zahrnují dvě větší turbodmychadla, nový výfukový systém a přemapovanou řídící jednotku.
Aby se vůz vyrovnal s přidanou silou, inženýři z Posaidon upravilio zadní nápravu, instalovali sportovní převodovku a nejvyšší rychlost elektronicky omezili na 345 km / h. To je podstatně více než nabízí obyčejné E63 AMG, které je limitováno hodnotou 250 km / h.
Je-li pro vás 853 koní příliš mnoho, Posaidon nabízí i menší balíčky v různých výkonech od 630 do 749 koní. Jak je to ovšem s cenami, to zatím neprozradil.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.