Německý tuner Voltage Design představuje tuningový balíček pro současný Mercedes-Benz S65 AMG.
Německý super sedan obdržel v první řadě aerodynamický body kit z uhlíkových vláken za příplatek 24,900 Eur. Ten zahrnuje přední spoiler, nové boční prahy, kryty zrcátek, střešní spoiler a difuzor, ale nezahrnuje sportovní kapotu, která stojí dalších 3,000 Eur.
O bezpečné zastavení se postarají uhlíkovo keramické brzdové kotouče za cenu 14,850 Eur. Přední kotouče mají přitom průměr 420mm a zadní 370mm. Nová brzdová soustava přináší úsporu hmotnosti o 30 kg ve srovnání se standardními brzdami. Jako poslední krok je Mercedes-Benz S65 AMG vybaven 21-palcovými koly z lehkých slitin.
Nezapomnělo se i na sílu, a tak se pod kapotu S65 AMG podíval dvoustupňový power kit. Ten pro twin-turbo 6,0-litrový motor V12 se sériovým výkonem 630 koní a točivým momentem 1000 Nm za 3,899 Eur přidá 50 koní a posune omezovač rychlosti z 250 km / h na 300 km / h. Druhou možností je druhý stupeň za cenu 7,899 Eur. Zde už majitel dostane porci 720 koní a točivý moment 1150 Nm, což umožní, aby S65 AMG dosáhl maximálky 320 km / h). Oba výkonové kity obsahují závodní vzduchové filtry, nové svody a přemapovanou řídící jednotku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?