Společnost TechArt vydala první informace o svém nadcházejícím tuningovém programu pro Porsche Macan.
Německý specialista v současné době pracuje na aerodynamickém body kitu, který obsahuje přední spoiler, střešní spoiler, zadní difuzor, rozšířené blatníky a boční prahy. Tuner říká, že vnější obal je vyroben z lehkého kompozitu z polyuretanu prostřednictvím nástřikového procesu nazvaného RIM. Ten zajišťuje stabilitu a přesnost, stejně jako snadnou údržbu.
Mezi další možnosti úprav pro model Macan patří nový volant, kožená sportovní sedadla, pozměněná přístrojová deska, středová konzola a dveřní panely. Nově jsou v nabídce i 20 - a 21-palcová kola se čtyřmi různými vzory, všechna kola lze navíc designově přizpůsobit tak, aby vyhovovaly dotyčnému individuálními požadavku majitele vozidla.
TechArt také prohlásil, že v blízké budoucnosti zahájí úpravy 6-válcových motorů pro Macan, společně s tím nabídne i sportovní pružiny a vylepšený elektronický modul podvozku. Další informace o programu budou k dispozici od srpna tohoto roku.
Zdroj: TechArt
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.