Pokud znáte akční film Loupež po Italsku, pak vám jistě neunikla trojice Mini Cooperů, na které bylo radost pohledět.
Ted se ladičská firma Minitune nechala do jisté míry tímto filmem inspirovat a představila jejich přepracovaný tuningový set pro MINI Cooper S. Na modelu předchozí generace je přítomen rozšiřující body kit karoserie, který zahrnuje přední spoiler, splitter, více aerodynamičtější boční prahy a nový zadní nárazník s difuzorem. Hatchback má také na víku zavazadlového prostoru nově nainstalován spoiler a vůz sedí na 18-palcových kolaech z lehkých slitin Motec Nitro s pneumatikami Kumho.
Pod kapotou je přeplňovaný 1,6-litrový čtyřválcový motor, jenž byl navíc dovybaven přeprogramovanou řídící jednotkou, vysoce výkonným mezichladičem a sportovním výfukovým systémem z nerezové ocele. Díky těmto úpravám motor produkuje 218 koní a 319 Nm točivého momentu, což je nárůst o 44 koní a 79 Nm oproti sériové verzi.
Zdroj: Minitune
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.