BMW řady 2 se na světě ani moc ještě neohřálo a už to máme jednu z prvních tuningových úprav, kterou má na svědomí firma Kelleners Sport.
V tomto případě se jedná o německou firmu, která se téměř specializuje na vozy značky BMW. Upravené BMW 2-série dostalo exteriérový paket, tudíž si lze všimnout 19-palcových kol Hamburg z lehkých slitin, které jsou nabízeny ve třech různých povrchových úpravách - Platinum Silver Polished , Graphite Silver a Matt Black. Ceny za tyto ráfky začínájí na zhruba 400 Eurech.
Kelleners Sport také říká, že vůz na snímku je vybaven silnější brzdovou soustavou, nerezovými výfuky, snížením zavěšením kol a sportovnějšími tlumiči. Co se týče interiéru, tam najdeme nové stropníčalounění a sportovní volant. Tyto prvky ale zatím Kelleners dolaďuje a tak nejsou doposud zařazeny v katalogové nabídce a nejsou oceněny.
Zdroj: Kellners Sport
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?