A máme tu další, ještě extrémnější úpravu prozatím nejsilnějšího Golfa R, za kterou stojí inženýři z firmy B & B AUTOMOBILTECHNIK.
Ti totiž vydali výkonový kit, který má hned tři úrovně a v té nejvyšší se celkový výkon blíží k hranici 400 koní. Volkswagen Golf VII R je velmi silný hatchback s 2,0-litrovým čtyřválcovým turbomotorem o výkonu 300 loní a 380 Nm točivého momentu. B & B se však rozhodlo pro zlepšení těchto čísel a vydalo pro něj tři power kity. První sada za částku 1298 Eur zvýší výkon na 360 koní a 450 Nm. Toho je dosaženo díky zvětšenému mezichladiči a přemapování elektronického vstřikování motoru.
Druhý kit stojí dalších 3,950 Eur a Golf VII R s ním poskytne výkon 385 koní a 480 Nm. K výše uvedeným úpravám se totiž přidal větší výfukový systém se sportovním katalyzátorem. Komu je to i tak málo, může sáhnout po třetím balíčku, to už vůz dosáhne výkonu 420 koní a 530 Nm točivého momentu. Za tento balíček si firma B & B řekne o 9850 Eur a pod kapotu za to dostanete obří turbodmychadlo a na zakázku vyrobený sportovní výfukový systém.
K dispozici jsou i další doplňky, jako je vylepšený chladicí systém oleje za příplatek 985 Eur, jiné stabilizátory za 498 Eur či 20-palcová litá kola s pneumatikami 235/30 R20 spolu se čtyřmi nebo šesti-pístkovými brzdovými třmeny.
zdroj:Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.