Japonská Toyota má už dlouhé roky velmi praktický pickup s názvem Hilux, který je nyní potřeba vylepšit a aplikovat na něj výraznější změny.
I proto se značka usilovně věnuje jejímu vývoji a oznámila, že vůz má přijet ve své nové generaci na trh v roce 2016. Nový Hilux si ale nyní můžeme celkem detailně prohlédnout, protože špionážní fotografové zachytili testovací prototyp, jenž leccos napovídá o tom, jak bude nová generace vypadat.
I přes důkladné maskování si oko znalce všimne evolučního designu se sportovnější přední mřížkou a přední maskou. Ta je lemována výraznými světlomety, které jistě dostanou LED diody pro denní svícení. Můžeme také vidět větší kabinu než kterou nabízel předchůdce, větší zadní okno a větší zadní nárazník.
Zatím nejsou známi žádné výkonnostní specifikace, ale Hilux pro rok 2016 by měl být nabízen s různými zážehovými a vznětovými motory, které by časem měla doplnit i hybridní varianta.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.