Mika Häkkinen sice prohrál na startu, ale předčasná radost Ekströma trvala jen do první návštěvy boxů.
Za vedoucím Ekströmem jezdil Häkkinen, Fässler, Kristensen, Abt, Alesi, Schneider, Paffet, Aiello, McNish, Mücke, Margaritis, Frentzen, Tomczyk a Stippler. Ekström sice okamžitě získal dvousekundový náskok během prvního kola, ale postupně se více prosazovali jezdci na Mercedesech. Alesi úspěšně vybrzdil Abta a Häkkinen přestal ztrácet na vedoucího jezdce s Audi.
Fässler otevřel v šestém kole provoz v boxech při dotankování a výměně pneumatik, také druhý Opel Aiella zamířil k mechanikům a těm se podařilo vrátit Francouze do závodu před Schneidera, který mu to však na dráze brzy vrátil. Tito dva bývalí šampioni DTM si však dnes byli souzeni a následující průběh závodu to prokázal až do samého závěru posledního dějství.
Na čele závodu byl po jeho třetině stále Ekström s Häkkinenem v závěsu a s odstupem 10 vteřin za nimi jezdil Alesi. Penalizaci průjezdu boxy obdržel Christian Abt s loňskou specifikací Audi. Až v 10. kole si zajel pro nové pneumatiky a palivo vedoucí jezdec a zařadil se za Alesiho.
Dvojnásobný šampion F1 nasadil k útoku a ihned zajel výrazně nejrychlejší kolo. Po pitstopu vyjel na dráhu těsně před Ekströmem. Ten zapnul světla a chtěl uvolnit místo, neboť byl rychlejší, ale Fin se nedal vyvést z klidu, svůj Mercedes udržel ve středu dráhy natolik daleko od svodidel, aby se tam Ekström nevešel, ale nevyjel z ideální stopy a na nových gumách prolétl kritickou Eau Rouge přesné stopě a Ekströmovi ještě poodjel. Zklamaný Švéd mohl světla zase zhasnout, neboť záď Häkkinenova vozu se mu začala postupně vzdalovat.
Také Alesi zajel do boxů a jeho dlouhý první stint se mu vyplatil. Nebezpečná situace vznikla ve chvíli, kdy Spenglerovi odlétla přední kapota desítky metrů nad dráhu, ale zbytku vozu se nemusel nikdo vyhýbat a mechanici ho stačili ihned odklidit. Za Häkkinenem následoval Ekström, Kristensen, Alesi, Schneider, Tomczyk, Green a Fässler. Ekström na Fina ztrácel čím dál více a zezadu se k němu přibližoval jeho kolega od Audi Kristensen.
Osm kol před cílem zajel do boxů Ekström a o kolo později i Häkkinen z prvního místa. Ke změně pořadí tentokrát ale nedošlo. Duel o třetí místo zatím vyzníval pro Kristensena, a to přestože byli Alesiho mechanici v boxech o 2 desetiny vteřiny rychlejší. Svoji dnešní suverenitu potvrdil vedoucí Mika Häkkinen dalším nejrychlejším kolem a náskok před obhájcem titulu zvedl na 5,6 vteřiny. Krásný duel bok po boku spolu svedli přímo v Eau Rouge zmínění Aiello se Schneiderem.
Po druhých zastávkách v boxech bylo pořadí následující: Häkkinen, Ekström, Kristensen, Alesi, Fässler, Tomczyk, Aiello, Schneider, McNish, Paffett, Reuter, Margaritis, Abt. S poškozeným levým předním kolem odstoupil v samém závěru Green a svoje Audi nechal stát na trávě i McNish.
Dvě kola před cílem vyvrcholil tvrdý souboj Aiella se Schneiderem. Francouz byl nekompromisní a znovu nenechal Němci v Eau Rouge místo. Bývalý šampion DTM však tentokrát nezabrzdil a po mírném kontaktu šel do smyku. Výsledkem byla havárie ve velké rychlosti, zničený Mercedes a řádně otřesený Bernd Schneider, který však z vozu vystoupil nezraněn.
Až do cílové čáry spolu bojovali také Fässler a Tomczyk, pro zajímavost je potřeba vzpomenout, že Opel se až o tolik se svými Vectrami nezlepšil, ale zatímco byly všechny letošní Mercedesy o 20 kg těžší než Audi, Opely byly zase o 20 kg lehčí. Dnešní skutečně dramatický a přitažlivý závod dovedl do vítězného konce Mika Häkkinen s Mercedesem a získal své debutové vítězství v DTM. Se druhým místem se musel spokojit v úvodním kole velice rychlý Ekström a na třetí pozici dokončil po opětovně spolehlivém výkonu Tom Kristensen. Stupně vítězů si tak mezi sebe rozdělil seveřané Fin, Švéd a Dán.
Vozy Toyota Corolla Hatchback a Touring Sports obhájily dva tituly v rámci prestižní ankety britského odborného časopisu What Car? Zatímco Hatchback se opět stal rodinným vozem roku, Touring Sports znovu bodoval jako nejvýhodnější kombi.
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.