DTM se chystá k debutu ve Spa

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: Audi Sport Press
Daniel Šupa 13. května 2005 09:47
Sdílej:

V letošním roce zavítá startovní pole německého šampionátu na atraktivní belgický okruh.

Již o tomto víkendu budou moci zužitkovat veteráni Formule 1 svoje mnohé zkušenosti z tohoto vzrušujícího a členitého okruhu s věhlasnými zatáčkami Eau Rouge, Blanchimont a La Source a dalšími. Závod slibuje další drama a Audi chce za každou cenu zastavit letošní ofenzívu Mercedesu, který zatím prvním dvěma závodům dominoval. „Po našich testech v Paul Ricard budeme ještě konkurenceschopnější a je na čase zaútočit,“ prohlašuje loňský šampion Ekström, jenž zatím figuruje na průběžné třetí pozici. Proti je však vedoucí jezdec hodnocení Paffett, který chce udělat maximum naopak pro udržení vedení v šampionátu i navzdory 20 kilogramové handicapové zátěži. Jeho kolega od Mercedesu Häkkinen vzpomněl na své oslnivé vítězství za volantem monopostu F1 McLarenu Mercedes v roce 2000, kdy proletěl zbývající mezerou kolem Schumachera a o kolo zpět jedoucího Zonty. „Rychlé zatáčky a stoupání vyžadují optimální nastavení vozu pro ideální výjezd na následující dlouhé rovinky,“ vysvětluje taje belgického okruhu dvojnásobný šampion F1 Mika Häkkinen. Foto: Audi Sport Press
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.