Mercedes, jakožto druhá automobilka po Audi, ohlásil svou jezdeckou sestavu pro letošní sezonu DTM. Kompletní šestice jezdců má bohaté zkušenosti s DTM a dá se hovořit o vyrovnané a silné sestavě.
V týmu s trojcípou hvězdou ve znaku jsou přeci jen dvě neznámé. Tou první je Maro Engel, který se do DTM vrací po sedmi letech a ani během své první, čtyřleté, štace nikoho svými výsledky neohromil. Rodák z Mnichova zaznamenal během let 2008-2011 jako svůj nejlepší výsledek šesté místo na Hockenheimu.
"Abych řekl pravdu, v DTM mám nedokončenou práci. Jsem moc rád, že jsem si vybojoval místo v tomto šampionátu a konečně budu moci ukázat, na co skutečně mám," řekl Engel.
Druhou neznámou může být Edo Mortara, jenž vloni bojoval do posledního závodu o titul s Marcem Wittmannem. Pokud se však Švýcar sžije s novou technikou, dají se od něj očekávat velké věci.
Stálicí v Mercedesu je Gary Paffet. Ten letos vstoupí již do své čtrnácté sezony v DTM. Velezkušený je taktéž jeho krajan di Resta, který se po svém návratu v roce 2014 postupně zvedá a vloni si dojel pro sympatické páté místo.
Ještě o příčku lépe na tom byl, a díky tomu byl klasifikován jako nejlepší jezdec Mercedesu, Robert Wickens, se kterým Ulrich Fritz počítá i letos. K této pětici se pak přidá Lucas Auer, který má za sebou teprve dvě sezony v DTM, nicméně vloni už stihl oslavil na Lausitzringu své první vítězství.
Novým testovacím a rezervním jezdcem se stal devatenáctiletý Maximilian Günther, který vloni získal druhé místo v evropské sérii F3, kde nestačil pouze na suverénního Lance Strolla.
"Letos nás čekají velké věci. Budeme mít nové auto, nové pneumatiky, ale také méně jezdců. Konkurence bude tedy větší než obvykle a tak jsem velmi rád, že se nám podařilo zajistit tak skvělou jezdeckou sestavu. Edo, Lucas, Paul, Gary a Rob dokázali zvítězit v závodech v DTM a já jsem si jistý, že všichni dokáží bojovat o titul. Navíc se vrací Maro, který v posledních letech nasbíral obrovské množství zkušeností a bude pro tým taktéž velkým přínosem," prozradil Ulrich Fritz, šéf Mercedes-AMG DTM.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.