Před působivým počtem diváků zvítězil v šestém závodě šampionátu Brit Garry Paffett s Mercedesem.
Výborný start měl z nejvýhodnější pozice vítěz včerejšího Superpole Paffett. Na druhé místo se dostal Dumbrack a v Mercedes aréně se pohybovalo několik vozů mimo dráhu. S problémy poté zamířili do boxů Abt, Reuter a Bleekemolen. Ekström se po úspěšném útoku vrátil na druhou pozici a dal se do pronásledování vedoucího Paffetta. Za Dumbrackem jezdil Albers, Fässler a Schneider.
V šestém kole zamířili oba vedoucí jezdci do boxů, ale pořadí se po bezproblémové práci mechaniků nezměnilo. Jezdec stáje Joest Emanuele Pirro byl traťovými komisaři vyšetřován, ale bez postihu. Ital byl na jiné strategii a jel s plnou nádrží. Tak se i dostal do vedení, které hájil před druhým Paffettem. Mercedes jezdce raději povolal ke druhé zastávce. Pirro následně také zamířil k mechanikům.
Schneider tvrdě útočil na Scheidera, ale po chybě na brzdách kontakt dočasně ztratil. Po druhých zastávkách byl tak znovu v čele Paffett, na kterého ztrácel Ekström pouhých 1,6 vteřiny. Ve 26. kole odstoupil Heinz Harald Frentzen. 10 kol před cílem se mohli diváci těšit krásným trojbojem o 7 pozici, kterou sváděli Scheider, Alesi a Dumbrack, tedy Mercedes Alesiho v kleštích vozů Opel.
6 kol před cílem neustál tlak loňského šampiona Fässler a přišel o svoji nadějnou třetí pozici a zároveň na něj začal útočit pátý Albers s dalším Mercedesem. Ten však po problémech v Contispange zamířil do boxu a vzdal.
V posledním kole spolu kolidovali Scheider a Alesi, ale oba pokračovali a ke změně pořadí již nedošlo. Jarek Janiš závod nedokončil.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?