Před působivým počtem diváků zvítězil v šestém závodě šampionátu Brit Garry Paffett s Mercedesem.
Výborný start měl z nejvýhodnější pozice vítěz včerejšího Superpole Paffett. Na druhé místo se dostal Dumbrack a v Mercedes aréně se pohybovalo několik vozů mimo dráhu. S problémy poté zamířili do boxů Abt, Reuter a Bleekemolen. Ekström se po úspěšném útoku vrátil na druhou pozici a dal se do pronásledování vedoucího Paffetta. Za Dumbrackem jezdil Albers, Fässler a Schneider.
V šestém kole zamířili oba vedoucí jezdci do boxů, ale pořadí se po bezproblémové práci mechaniků nezměnilo. Jezdec stáje Joest Emanuele Pirro byl traťovými komisaři vyšetřován, ale bez postihu. Ital byl na jiné strategii a jel s plnou nádrží. Tak se i dostal do vedení, které hájil před druhým Paffettem. Mercedes jezdce raději povolal ke druhé zastávce. Pirro následně také zamířil k mechanikům.
Schneider tvrdě útočil na Scheidera, ale po chybě na brzdách kontakt dočasně ztratil. Po druhých zastávkách byl tak znovu v čele Paffett, na kterého ztrácel Ekström pouhých 1,6 vteřiny. Ve 26. kole odstoupil Heinz Harald Frentzen. 10 kol před cílem se mohli diváci těšit krásným trojbojem o 7 pozici, kterou sváděli Scheider, Alesi a Dumbrack, tedy Mercedes Alesiho v kleštích vozů Opel.
6 kol před cílem neustál tlak loňského šampiona Fässler a přišel o svoji nadějnou třetí pozici a zároveň na něj začal útočit pátý Albers s dalším Mercedesem. Ten však po problémech v Contispange zamířil do boxu a vzdal.
V posledním kole spolu kolidovali Scheider a Alesi, ale oba pokračovali a ke změně pořadí již nedošlo. Jarek Janiš závod nedokončil.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?