V německých médiích se objevila informace o společných rozhovorech automobilky Audi s francouzským formulovým jezdcem Alexandrem Prematem, který působil v poslední době v šampionátech GP2 a A1GP.
Podle zprávy Motorsport aktuell vynesl Prematovi tři týdny starý test zájem automobilky o jeho služby v DTM.
Alex je spojován s týmem Phoenix, ve kterém působí Christian Abt. Soukromý tým s tovární podporou nasazuje rok staré vozy se čtyřmi kruhy ve znaku.
Pokud se obě strany dohodnou, končí s největší pravděpodobností u Audi Pierre Kaffer, jenž se nedokázal v silné konkurenci prosadit.
Ještě méně se zatím ví o možném působení dalšího jezdce GP2 Adama Carrolla v týmu Midland. Vše je zatím otevřené, ale stáj založená šéfem Spykeru F1 Kollesem používá dva roky staré vozy, jejichž konkurenceschopnost je skutečně pramalá…
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?