Handicapový formát má v DTM stejný cíl jako v jiných seriálech, vyrovnávat startovní pole pro dramatičtější závody. Přes dva diametrálně odlišné názory na přitížení nejlepších zůstává.
Díky dvěma vítězstvím Mercedesů v úvodních dvou podnicích letošní sezony nastupují čtyři jezdci s letošními Mercedesy pro Oschersleben s dvaceti kilogramy proti Audi navíc. Přes tento handicap však odpolední časy ve volném tréninku prokázaly, že vozům C-Class na konkurenceschopnosti nějaké to kilo neubralo.
Přehled minimální váhy vozů:Mercedes C-Class 2006: 1080 kgAudi A4 DTM 2006: 1060 kgVozy z roku 2005: 1060 kgVozy z roku 2004: 1020 kg
Z aktuálně startujících jezdců může na obhajobu vítězství věřit pouze Schneider a Kristensen. první zde triumfoval v roce 2000 a druhý o čtyři roky později.
Foto: dtm.de
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?