Brands Hatch, 4. den - Ve včerejším pouze dopoledním testu zajel nejlepší čas okruhu dvojnásobný šampion Formule 1 Mika Häkkinen před Tomem Kristensenem s Audi, třetí místo obsadil Alesi.
Odpoledne se již včera netestovalo, aby se mohly týmy vypravit na cestu do Německa, kde se chystá slavnostní prezentace DTM 2006 v Düsseldorfu.
Poslední trénink byl ale opět ve znamení červených vlajek, které museli komisaři vyvěsit po nepříjemně vyhlížející havárii Franka Stipplera v zatáčce Druids, při které si jezdec poškodil podvozek svého Audi A4. Přestože bylo podle sdělení týmu možné vůz v boxech opravit, Frank už se na dráhu nevrátil. Další přerušení si pak vynutily problémy Heinze Haralda Frentzena a Mathiase Laudy.
Foto: dtm.de
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?