S odchodem Opelu se rozličnost startovní pole v případě vozů snížila na pouhé dvě značky. Šéf sportovního oddělení Mercedesu se však nudy vůbec neobává.
„Také jezdci v loňských vozech budou schopni bojovat o přední pozice,“ slibuje Norbert Haug a jezdecké pole bude tudíž podle něj vyrovnanější než kdy předtím.
Důvodem jsou technické předpisy, které prakticky zmrazily technický vývoj a jejichž cílem byla úspora finančních prostředků.
„Nové technické předpisy požadují zachování základních komponentů beze změny, což ještě více startovní pole vyrovná a jsem přesvědčen o tom, že se mohou diváci těšit na celou řadu nečekaných výsledků.“
Foto: Auto News Network
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?