Poprvé se v závodním voze DTM představí zástupce něžného pohlaví. Audi podepsalo smlouvu s dcerou legendy motoristického sportu Jackyho Ickxe 31letou Vaninou.
Belgičanka však nebude startovat s aktuální specifikací Audi A4 2006, ale s vozem z roku 2004 a soukromým týmem Colina Kollese. Pokud je vám toto jméno známé, máte pravdu. Kolles je výkonným ředitelem stáje F1 Midland. Sídlo nové stáje leží nedaleko továrny Audi v Gredingu a pilot druhého vozu ještě oznámen nebyl.
„Ze startu v DTM jsem úplně nadšená. Vedle F1 je DTM nejpopulárnější mezinárodní seriál a určitě také nejtvrdší. Je mi jasné, že to v DTM nebudu mít v žádném případě snadné,“ uvedla Vanina Ickx, která následuje jako další žena v závodních vozech Audi Francouzku Michelle Mouton a Italku Tamaru Vidali.
Vanina začala se závoděním až ve svých 21 letech, ale brzy se dokázala prosadit v šampionátech cestovních a sportovních vozů a účastnila se i rallye Dakar.
Foto: Audi Sport Press
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?