Německý jezdec týmu svého otce, Stefan Mücke, je o tom alespoň přesvědčen. A důvod jeho optimismu? Zmražení vývoje a investic do vozů ze strany pořadatele DTM.
Jediný soukromý tým startovního pole sezony 2005 byl Mücke Motorsport, vedený Petrem Mückem. "Všechno pro nás bylo nové, byl to obtížný rok," říká otec 24letého jezdce.
Přesto odvedl tým ve svém prvním roce poměrně dobrou práci, a to především v samém úvodu sezony, kdy získal Stefan body za sedmé a osmé místo v prvních dvou závodech. Následovaly však umístění mimo Top10 a třikrát závod ani nedokončil. V Turecku pak skončil těsně za body na devátém místě.
"Během sezony se však rozdíl mezi naším vozem a auty specifikace 2005 stále zvětšoval," vysvětluje jezdec. Mücke mladší navíc dodává, že se jemu ani kolegovi Margaritisovi nedařilo především v kvalifikaci, s časy ze závodu naopak panovala v malém týmu spokojenost.
"Osobně jsem přesvědčen, že budeme mít v roce 2006 větší šance, ale je těžké něco předpovídat, protože konkurence v DTM je opravdu silná," předpověděl jezdec a upřesnil svůj cíl pro novou sezonu. "V roce 2006 chci průběžně bodovat."
Foto: Tomáš Musil / Auto News Network
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?