 
            Heinz Harald Frentzen zatím o své budoucnosti za volanty závodních vozů konkrétně hovořit nemůže, ale je prakticky jisté, že v domácí DTM už závodit nebude.
Jeho dosavadní zaměstnavatel, tovární tým Opel, plní své rozhodnutí a ze šampionátu definitivně odchází. Podle dostupných informací se nepočítá ani s nasazením letošních vozů Vectra GTS V8 v příští sezoně některým soukromým týmem.
Zatímco se v loňské sezoně HHF spíše trápil, letos podal ze čtyř jezdců Opel nejlepší výkon. Přesto ho konkurenční Mercedes a Audi nechce.
Jeho plat činil 750 tisíc Euro a je zbytečné spekulovat o tom, zda za nezájmem obou zbývajících továren stojí výše platu, jezdcovy výkony, věk a nebo dostatečné množství jiných jezdců F1 ve startovním poli.
"Není tajemstvím, že bych rád zkusil Champ Car nebo IRL IndyCar," říká dnes Frentzen. "Zjišťujeme možnosti a je to docela nadějné."
Další možností by jistě byl vstup Toyoty do DTM, která bude potřebovat jezdce s dostatečnými zkušenostmi. V případě startu Toyoty by však byl možná v jejím hledáčku spíše Allan McNish, jenž pro Japonce závodil se sportovními prototypy a následně i ve Formuli 1.
Foto: Auto News Network
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?