Heinz Harald Frentzen zatím o své budoucnosti za volanty závodních vozů konkrétně hovořit nemůže, ale je prakticky jisté, že v domácí DTM už závodit nebude.
Jeho dosavadní zaměstnavatel, tovární tým Opel, plní své rozhodnutí a ze šampionátu definitivně odchází. Podle dostupných informací se nepočítá ani s nasazením letošních vozů Vectra GTS V8 v příští sezoně některým soukromým týmem.
Zatímco se v loňské sezoně HHF spíše trápil, letos podal ze čtyř jezdců Opel nejlepší výkon. Přesto ho konkurenční Mercedes a Audi nechce.
Jeho plat činil 750 tisíc Euro a je zbytečné spekulovat o tom, zda za nezájmem obou zbývajících továren stojí výše platu, jezdcovy výkony, věk a nebo dostatečné množství jiných jezdců F1 ve startovním poli.
"Není tajemstvím, že bych rád zkusil Champ Car nebo IRL IndyCar," říká dnes Frentzen. "Zjišťujeme možnosti a je to docela nadějné."
Další možností by jistě byl vstup Toyoty do DTM, která bude potřebovat jezdce s dostatečnými zkušenostmi. V případě startu Toyoty by však byl možná v jejím hledáčku spíše Allan McNish, jenž pro Japonce závodil se sportovními prototypy a následně i ve Formuli 1.
Foto: Auto News Network
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?