Mercedesům se nadařilo, na druhé místo se nečekaně dostalo zatím nevýrazné Audi a Matt Ekström. Třetí je s nejrychlejším Mercedesem Mika Häkkinen.
Vozy Opel nepolevují, páté místo podržel Heinz Harald Frentzen. Čtvrtý čas, o půl desetiny pomalejší než Häkkinen, drží spolehlivý Gary Paffett. Překvapením je také sedmý čas Rinalda Capella. Tom Kristensen se do první desítky, která postupuje do super-pole, dostal jen se štěstím.
Naopak velkým zklamáním je kvalifikace pro Jean Alesiho. Ten byl včera nejrychlejší, ale dnes jej od rána trápí potíže s technikou a do kvalifikace se nestihl připravit. I přes veškerou snahu je jeho čas až 11., a tudíž bude startovat ze šesté řady.
Super-pole začíná ve 14:30, budeme vás dále informovat.
Výsledky kvalifikace na stránkách DTM
Foto: dtm.de
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?