Když si kupujete supersport, asi nikdo si jej nebude pořizovat v nápadně fialovém laku. Tahle myšlenka konečně došla i italskému Ferrari a tak vyřazuje z nabídky právě tento odstín.
Sám generální ředitel automobilky Herbert Appleroth řekl, že tato barva se nehodí k povaze sportovní italské značky. Nyní se stalo pravidlem, že v nabídce výrobce se neobjeví žádná růžová. Především tento odstín je sice dokonale nápadný, jenže na druhou stranu podrývá jméno samotného výrobce.
Fanoušci značky vědí, že typickým odstínem modelů značky Ferrari je divoce červená. Tenhle odstín je tady s námi dlouhá desetiletí a nějaké další barvy, jako je modrá, zelená anebo fialová, jsou čistě pro ty, kteří se chtějí co nejvíce odlišovat.
Není přitom neobvyklé, že některé konkurenční značky fialovou nabízejí. Typickým příkladem je britský výrobce luxusních aut Bentley. Ten je schopný nabídnout takřka cokoliv, a tak není divu, že začátkem letošního roku se na silnicích v Saudské Arábii objevila první fialová Bentayga.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?