Když si kupujete supersport, asi nikdo si jej nebude pořizovat v nápadně fialovém laku. Tahle myšlenka konečně došla i italskému Ferrari a tak vyřazuje z nabídky právě tento odstín.
Sám generální ředitel automobilky Herbert Appleroth řekl, že tato barva se nehodí k povaze sportovní italské značky. Nyní se stalo pravidlem, že v nabídce výrobce se neobjeví žádná růžová. Především tento odstín je sice dokonale nápadný, jenže na druhou stranu podrývá jméno samotného výrobce.
Fanoušci značky vědí, že typickým odstínem modelů značky Ferrari je divoce červená. Tenhle odstín je tady s námi dlouhá desetiletí a nějaké další barvy, jako je modrá, zelená anebo fialová, jsou čistě pro ty, kteří se chtějí co nejvíce odlišovat.
Není přitom neobvyklé, že některé konkurenční značky fialovou nabízejí. Typickým příkladem je britský výrobce luxusních aut Bentley. Ten je schopný nabídnout takřka cokoliv, a tak není divu, že začátkem letošního roku se na silnicích v Saudské Arábii objevila první fialová Bentayga.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.