Začátkem tohoto týdne byl na silnicích v Německu přistižen prototyp Mercedesu-AMG Coupe S 63. Jeho sportovní tvář je jasně inspirována modelem AMG GT R. Nyní tu máme fotky limuzíny Mercedes-AMG S 63.
Vůz byl celkem dost zamaskovaný, ale i tak se dá z fotografií ledacos odkoukat. Například přední nárazník je mnohem větší než u standardního eSka, karoserie je víc dynamicky střižena a oproti základu nabídne AMG S 63 o dost lepší aerodynamiku.
Větší otvory pro přívod vzduchu značí, že motor potřebuje mnohem lepší chlazení, jelikož oplývá mimořádnou silou. Současný AMG S 63 produkuje 577 koňských sil, které poskytuje 5,5litrový osmiválec se dvěma turby. Někteří tuningový úpravci ale jistě časem nabídnou ještě větší porci výkonu u varianty AMG S 63.
Současná generace eSka je navíc na trhu už skoro tři roky a tak je na čase, aby přišel jeho podstatný facelift. Ten přijde již za rok a uvidíme, kd se dočkáme zcela nové verze. Konkurence totiž nespí a například nové sedmičkové BMW šlape esku dobře na paty.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?