Infiniti Q60 je nejatraktivnějším modelem značky, pod kapotou může být i šestiválec

ar6, 13. ledna 2016, 02:35 Google+ North American International Auto Show 2016

Kupé do nabídky Infiniti již řadu let neodmyslitelně patří. Proto bylo jasné, že s příchodem sedanu Q50 se dočkáme také přidružené sportovní varianty. Loňský detroitský koncept Q60 potom prozradil nejen jeho jméno, ale také dost o možné podobě. A přesně po roce se na stejném místě představila sériová podoba.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Infiniti Q60 nabídne atraktivní design i dvakrát přeplňovaný šestiválec.

Infiniti Q60 nabídne atraktivní design i dvakrát přeplňovaný šestiválec. | foto: Infiniti

Sdílejte článek

Produkční tvářička Q60 se od konceptu liší možná méně, než byste čekali. Zůstala velká maska chladiče s chromovaným rámečkem, „vykrojený“ C-sloupek i tvar světel v přední i zadní části. V obou dvou jsou přitom LED diody, což přináší například specifický světelný podpis. Styling karosérie se Japoncům vůbec hodně povedl, přičemž její tvar zaručuje koeficient odporu vzduchu cx = 0,28. Na výběr budou jen litá kola, základ má devatenáct palců, za příplatek budou poprvé u vozu Infiniti dostupné také dvacítky.

img-responsive

Infiniti Q60 bude na podobné silnice dobrým společníkem. | foto: Infiniti

Kabina je, podobně jako u většiny konkurence, zaměřená na řidiče. Ten tak snadno najde ideální pozici za volantem, anatomické sedačky navíc poskytují vynikající poměr mezi komfortem a boční oporou. Obsluhu všech funkcí auta má na starosti multimediální systém InTuition, přes nějž řidič i jeho tři spolujezdci mohou nastavovat ventilaci, klimatizaci, polohu sedadel nebo navigaci. Dokonalý hudební doprovod zajišťuje aparatura Bose Performance Series s třinácti reproduktory v kombinaci se systémem Active Noise Cancellation, potlačující nežádoucí zvuky od motoru nebo kol. Na středovému tunelu nechybí otoční ovladač Drive Mode Selector s režimy Customise, Standard, Snow, Eco, Sport, Sport+.

Ten je silně provázána s poslední generací adaptivního řízení, jež bude standardem u šestiválcových modelů. Tím se dostáváme k pohonným jednotkám 4683 milimetru dlouhého kupé s rozvorem 2850 milimetrů. Slabším ze dvou nabízených motorů bude přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec o výkonu 211 koní při 5500 ot./min s točivým momentem 350 Nm při 1500 ot./min. Přes sedmistupňovou automatickou převodovku jsou v tomto případě poháněna zadní kola. Třílitrový šestiválec se dvěma turbodmychadly má jako silnější varianta 405 koní při 6400 ot./min a 475 Nm mezi 1600 - 5200 ot./min, přičemž stejná převodovka pohání všechna čtyři kola.

V provedení se čtyřválcem má podvozek stejné odpružení jako sedan Q50, přepracování se však dočkaly tlumiče i zavěšení. Šestiválec povýšil, když disponuje elektronicky ovládaným odpružením a lepšími tlumiči, jejichž tuhost lze nastavovat přes volič jízdních režimů. Z bezpečnostní výbavy nebude chybět panoramatický kamerový systém, inteligentní tempomat, nouzové brzdění s detekcí chodců, varování při opuštění jízdního pruhu nebo hlídání mrtvého úhlu.

Vytisknout

Diskuze: Infiniti Q60 je nejatraktivnějším modelem značky, pod kapotou může být i šestiválec

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Hyundai Tucson PHEV

Test Hyundai Tucson N-Line 1.6 T-GDI PHEV, slibuje 265 koní se spotřebou 1,4 litru

Porsche 911 GT3

Porsche chce obhájit titul na Nürburgringu s vozem 911 GT3 R

Designová skica poodhaluje novou Škodu Enyaq Coupé iV

Šéf odborů Škody promluvil o projektu Trinity

Ilustrační foto

Volkswagen si věří a označil automobilku, které jde po krku

Ford Kuga PHEV

TEST: Ford Kuga PHEV Vignale - nejlepší plug-in hybridní SUV na trhu?

Ilustrační foto

Škoda jede na 66%. Šéf odborů promluvil o příčinách a naznačil možné důsledky

BMW přináší první virtuální pohled na pohon budoucího vozu BMW i Hydrogen NEXT

Konečně průlom? Vodíkový pohon by měl výrazně zlevnit

Panel klimatizace, ilustrační foto

Používání klimatizace v autě. Ať je pomocníkem a ne škůdcem

Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut z roku 1955 se stal nejdražším prodaným automobilem všech dob

Svět má nového nejdražšího veterána. Ferrari pokořil odvěký rival

MG EHS

Závodní premiéra nového MG EHS s výkonem 258 koní

Brabus Marine Shadow 300 Edition One

Brabus nejsou jen nabušené Mercedesy, Shadow 300 Edition One je toho důkazem

Ford Ranger Raptor

Máte zálusk na nového Raptora? Ode dneška si jej můžete objednat či nakonfigurovat

Česká chata na kolech je zajímavou alternativou

Česká chata na kolech je zajímavou alternativou

Prosklená budova ředitelství automobilky Renault v Boulogne-Billancourt

Renault se rozhodl stáhnout z Ruska, ale nechal si zadní vrátka otevřená

Ilustrační foto

Ceny zánovních aut narazily na strop a poprvé za dva roky klesají, ale...

reklama

Doporučujeme

Nová Honda Ridgeline nabídne velmi propracovanou ložnou plochu.

Nová Honda Ridgeline má propracovanou ložnou plochu, uvnitř pak komfort SUV

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Používání klimatizace v autě. Ať je pomocníkem a ne škůdcem

  2. Konečně průlom? Vodíkový pohon by měl výrazně zlevnit

  3. TEST: Ford Kuga PHEV Vignale - nejlepší plug-in hybridní SUV na trhu?

  4. Šéf odborů Škody promluvil o projektu Trinity

  5. Volkswagen si věří a označil automobilku, které jde po krku

  6. Test Hyundai Tucson N-Line 1.6 T-GDI PHEV, slibuje 265 koní se spotřebou 1,4 litru

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud