Chevrolet Captiva stále žije, aktuální facelift mu opět oddálil důchod

ar6, 22. listopadu 2015, 06:05 Google+

Ač se to může zdát na první pohled skoro nepravděpodobné, Chevrolet Captiva se drží ve výrobě už devátým rokem. Do automobilového důchodu se navíc rozhodně nechystá, což naznačuje aktuální lehká modernizace.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Vpředu je nová maska, nárazník i světla, Chevrolet Captiva.

Vpředu je nová maska, nárazník i světla, Chevrolet Captiva. | foto: Chevrolet

Sdílejte článek

Ačkoliv slovo lehká není úplně na místě. Na první pohled se sice může zdát, že vzhled nějakou výraznou proměnou neprošel, při detailnějším ohledání ale najdete více než jen novou masku chladiče s přesunutým logem. Například nárazník nyní vypadá mnohem dynamičtěji, totéž se dá říct také o předních světlech s výrazným pásem LED diod pro denní svícení.

img-responsive

Pod kapotou najdeme 2.4litrový čtyřválec, Chevrolet Captiva. | foto: Chevrolet

Dovnitř nás zatím Chevrolet v rámci fotek nepustil, víme ale o novém multimediálním systému MyLink, podporující rozhraní Apple CarPlay a obecně připojení telefonů s operačním systémem iOS. Chybět samozřejmě nemůže hlasové ovládání Siri Eyes Free. Úpravou prošel dále volant a středová konzole. Paleta bezpečnostních systémů byla obohacena o monitorování mrtvého úhlu a sledování dopravy za vozidlem při couvání.

Upravené SUV bylo zatím představeno pouze zájemcům na Středním východě, kde se pod kapotou objeví 2.4litrový čtyřválec o výkonu 167 koní s točivým momentem 230 Nm. Převodovka je šestistupňová automatická. Prodej omlazené Captivy se rozběhne v lednu 2016.

Vytisknout

Diskuze: Chevrolet Captiva stále žije, aktuální facelift mu opět oddálil důchod

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

reklama

Doporučujeme

Celkově větší a kvalitnější vlajková loď Buicku, Buick LaCrosse.

LaCrosse je staronovou vlajkovou lodí Buicku, uspěje v těžké konkurenci?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud