Chevrolet Captiva stále žije, aktuální facelift mu opět oddálil důchod

ar6, 22. listopadu 2015, 06:05 Google+

Ač se to může zdát na první pohled skoro nepravděpodobné, Chevrolet Captiva se drží ve výrobě už devátým rokem. Do automobilového důchodu se navíc rozhodně nechystá, což naznačuje aktuální lehká modernizace.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Vpředu je nová maska, nárazník i světla, Chevrolet Captiva.

Vpředu je nová maska, nárazník i světla, Chevrolet Captiva. | foto: Chevrolet

Sdílejte článek

Ačkoliv slovo lehká není úplně na místě. Na první pohled se sice může zdát, že vzhled nějakou výraznou proměnou neprošel, při detailnějším ohledání ale najdete více než jen novou masku chladiče s přesunutým logem. Například nárazník nyní vypadá mnohem dynamičtěji, totéž se dá říct také o předních světlech s výrazným pásem LED diod pro denní svícení.

img-responsive

Pod kapotou najdeme 2.4litrový čtyřválec, Chevrolet Captiva. | foto: Chevrolet

Dovnitř nás zatím Chevrolet v rámci fotek nepustil, víme ale o novém multimediálním systému MyLink, podporující rozhraní Apple CarPlay a obecně připojení telefonů s operačním systémem iOS. Chybět samozřejmě nemůže hlasové ovládání Siri Eyes Free. Úpravou prošel dále volant a středová konzole. Paleta bezpečnostních systémů byla obohacena o monitorování mrtvého úhlu a sledování dopravy za vozidlem při couvání.

Upravené SUV bylo zatím představeno pouze zájemcům na Středním východě, kde se pod kapotou objeví 2.4litrový čtyřválec o výkonu 167 koní s točivým momentem 230 Nm. Převodovka je šestistupňová automatická. Prodej omlazené Captivy se rozběhne v lednu 2016.

Vytisknout

Diskuze: Chevrolet Captiva stále žije, aktuální facelift mu opět oddálil důchod

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

ford ranger

Ford ukáže hospodaření jinak. Elektromobily v miliardových ztrátách

Hyliko

Toyota bude dodávat moduly palivových článků do nákladních aut

Dodge Challenger SRT Demon 170

Nový Dodge Challenger SRT Demon 170 umí stovku hluboko pod 2 sekundy!

Ilustrační foto

Ostřílený profesionál Andrýsek do čela Tatry

Peugeot 907

Pozapomenuté sportovní vozy díl 6., Peugeot 907 uměl až 360 km/h

Ilustrační foto

Evropská komise vyměkla, ale ekodiktát dál pokračuje

Mercedes-Benz eSprinter

Test Mercedes-Benz eSprinter 312 KAWA: konečně elektromobil, který dává smyl

Ilustrační foto

NEKOMPROMISNĚ, Slovensko půjde proti zákazu spalovacích motorů

Volkswagen Touran

Volkswagen Touran 1.5 TSI Evo2 - skvělé rodinné auto za 850 tisíc

rolls-royce ghost

Luxusní vůz na firmu? Výjimkou nejsou ani garáže ztrátových firem

Jaguar C-X75 jako hvězda snímku Spectre

Pozapomenuté sportovní vozy díl 5., Jaguar C‑X75

Toyota Yaris GR

Jak správně zvládat aquaplaning či nenadálé smyky vašeho vozidla?

Peugeot 308 SW

TEST Peugeot 308 SW GT 1.2 PureTech – krásný kombík se základním benzinem

Mercedes A190 Twin

Pozapomenuté sportovní vozy díl 4., Mercedes A190 Twin

Toyota Mirai poháněná vodíkem na první veřejné tankovací stanici v ČR v Praze na Barrandově

V Česku deset vodíkových Toyot, otevřela první čerpací stanice

reklama

Doporučujeme

Celkově větší a kvalitnější vlajková loď Buicku, Buick LaCrosse.

LaCrosse je staronovou vlajkovou lodí Buicku, uspěje v těžké konkurenci?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Luxusní vůz na firmu? Výjimkou nejsou ani garáže ztrátových firem

  2. NEKOMPROMISNĚ, Slovensko půjde proti zákazu spalovacích motorů

  3. Test Mercedes-Benz eSprinter 312 KAWA: konečně elektromobil, který dává smyl

  4. Pozapomenuté sportovní vozy díl 6., Peugeot 907 uměl až 360 km/h

  5. Evropská komise vyměkla, ale ekodiktát dál pokračuje

  6. Ostřílený profesionál Andrýsek do čela Tatry

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud