Policie ČR si vybrala starý výběhový model s dvoulitrovým benzinovým čtyřválcem. Dynamika neoslní, spotřeba urazí.
Dnes si Policie ČR převzala první ix35 z celkem 150 objednaných. Ve veřejné soutěži nakonec zakázku získal Hyundai s modelem ix35, tedy výběhovým SUV. Hyundai se tak podařilo vyplnit konec výroby a udat starý model (který mimochodem doposud doprodává).
Auta jsou s pohonem všech kol a s nejsilnějším motorem v nabídce, tedy 2,0 GDI. Ten navzdory 122 kW výkonu a 160 Nm točivého momentu nabízí jen velice průměrnou dynamiku. Pro příklad, sprint za stovku zvládá za 10,4 sekundy. Kombinovaná tabulková spotřeba je 8,2 litru na 100 km, reálně se ale naši strážníci zákona budou pohybovat nad hranicí 10 litrů na 100 km.
O komfort strážců zákona se bude starat komfortní výbava Trikolor, nechybí klimatizace, litá kola, elektrické ovládání oken, rádio s CD a další prvky komfortní výbavy.
My za AutoRoad přejeme ať auta slouží snad co nejlépe svému účelu, tedy hlídání bezpečnosti a pomáhání občanům.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?